וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד לפני מונאקו: מאות אוהדי מכבי תל אביב רכשו כרטיסים לפיינל פור

19.4.2023 / 11:00

סדרת רבע הגמר מול קבוצת הכוכבים מהנסיכות טרם החלה, אבל אוהדי הצהובים כבר עם הראש בקובנה: "ההערכות - 8,000 ישראלים בליטא"

מכבי תל אביב חוגגת בתום העונה הסדירה של היורוליג/מכבי תל אביב בכדורסל

היום (רביעי) בעוד חודש, ביום שישי ה-19 במאי 2023, תגיע עונת היורוליג לרגע השיא שלה כאשר באולם "ז'לגיריו ארנה" בקובנה ייפתח הפיינל פור. על פי נתוני חברת Live Tickets, המספקת כרטיסים לאירועי ספורט ומוזיקה בעולם, כבר למעלה מ-500 אוהדי מכבי תל אביב הצטיידו בכרטיסים לפיינל פור וזאת עוד לפני תחילת הסדרה ברבע הגמר נגד מונאקו.

מחירי הכרטיסים לסופ"ש של הפיינל פור בליטא, לשני הערבים בהם יתקיימו ארבעת המשחקים, מתחילים כעת במחיר של 565€ לכרטיס בקטגוריה 3 שמאחורי הסל ועד לכרטיסים במחיר של 950€ ליציע תחתון. Live Tickets יצאו במבצע מיוחד שמאפשר לאוהדים הצהובים לשריין לעצמם כרטיסים לפיינל פור עם החזר כספי של 80% מעלות הכרטיס אם מכבי תל אביב לא תעפיל בסופו של דבר למעמד.

אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
הטירוף החל. אוהדי מכבי תל אביב/דני מרון

יוסי אלפסי מנכ"ל Live Tickets: "אם מכבי אכן תעפיל לפיינל פור נראה ביקוש מטורף לכרטיסים לאירוע וההערכות בענף הם לכמות של 8,000 ישראלים שיטוסו לליטא כדי ללוות את הקבוצה. חשוב להבין שגם מאות האוהדים שכבר מחזיקים בכרטיסים לפיינל פור עשו זאת מבלי שלרובם יש עדיין כרטיס טיסה או מקום לינה שהם סגרו מראש. אוהדי מכבי המנוסים יודעים שמחירי הכרטיסים לפיינל פור יכולים לעלות בצורה חדה מכיוון שייתכן ובין 4 הקבוצות שיעלו יהיו הקבוצות הכי מושכות קהל באירופה - ז'לגיריס המקומית, פרטיזן בלגרד ואולימפיאקוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully