וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי זעמה: "פנדל ברור". באיטליה תקפו: "מרצ'יניאק פספס הכל"

ספאלטי טען ש"אי אפשר לפספס" את הכשלת לוסאנו, פיולי הגיב בעקיצה. בתקשורת מאמינים: "עם אוסימן היה נגמר אחרת". וגם: המועד הסמלי של ההדחה

דבר אחד הרגיז את אנשי נאפולי אחרי ההדחה מליגת האלופות אמש (שלישי), בתום 1:1 ביתי נגד מילאן ברבע גמר. הקבוצה שדוהרת לעבר אליפות איטליה התלוננה על פנדל שלא נשרק בדקה -37, כשרפאל לאאו ספק הכשיל ברחבה את הירווינג לוסאנו, אך הפולני שימון מרצ'יניאק ששפט בגמר המונדיאל - התעלם מהעבירה וכך עשו גם שופטי המסך.

"היה פנדל ברור כשמש", אמר מאמן נאפולי לוצ'אנו ספאלטי. "אפשר לראות בהילוכים החוזרים שהקרסול שלו זז והוא לא מגיע לכדור, אי אפשר לפספס את זה. זה לא מגע, זו עבירה, אחרת הקרסול שלו לא היה מסתובב כך. זו סכנת פציעה בקרסול. אי אפשר לפספס את זה".

גם ב"קוריירה דלו ספורט" יצאו נגד השופט הפולני וכתבו: "מרצ'יניאק פספס הכל". מנגד, מאמן מילאן סטפנו פיולי הגיב בכעס כשנשאל על הפנדל, ולאחר מכן עקץ: "על מה אנחנו מדברים בכלל? אצלנו לא רותמים את העגלה לפני הסוסים כמו אנשים אחרים".

לוצ'אנו ספאלטי מאמן נאפולי. רויטרס
יצא בתחושת קיפוח. ספאלטי/רויטרס

מי שכבש שער שוויון מאוחר (93) עבור נאפולי היה מלך השערים שלה, ויקטור אוסימן, שנעדר מהמשחק הראשון ברבע הגמר אחרי שחזר פצוע מפגרת הנבחרות בסוף חודש מרץ. אוסימן הגיע לחמישה שערים בליגת האלופות והשווה את העונה הטובה ביותר אי פעם לשחקן ניגרי, אותה רשם אובפמי מרטינס במדי אינטר ב-2004/5.

העיתונאי אומה אקאטוגבה, בן ארצו של החלוץ שגם מקורב אליו, בטוח: "נאפולי שיחקה שני משחקים בלי אוסימן, ולא כבשה. אוסימן חוזר ומבקיע את השער היחיד. הסיבה שהם בחוץ היא שאוסימן פספס את המשחק הראשון. נקודה!".

ב"קוריירה דלה סרה" הסכימו כשניתחו את ההופעה של אוסימן אמש: "הנעדר הגדול מהמשחק הראשון סחב את חלום הקאמבק על כתפיו, והבקיע שער. עם ויקטור בסן סירו, אולי זה היה נגמר אחרת".

ויקטור אוסימן נאפולי. רויטרס
מי יודע, אולי איתו זה היה נגמר אחרת. ויקטור אוסימן/רויטרס

ההדחה, אגב, שקרתה כמובן באצטדיון על שם דייגו מראדונה, הגיעה ערב לפני שמלאו 34 שנים לאחד הרגעים הכי סמליים בתולדות נאפולי, בטח באירופה: ב-19 באפריל 1989 התקיים המשחק בין הפרטנופיי לבאיירן מינכן. בחימום לאותו משחק סיפק מראדונה את מופע ההקפצות על רקע השיר "Live is Life" שהפך לקליפ ויראלי גם בימינו. אותה עונה הסתיימה בתואר האירופי הראשון בתולדות נאפולי - זכייה בגביע אופ"א. השנה, התכולים ייאלצו "להסתפק" באליפות הסרייה A.

  • עוד באותו נושא:
  • נאפולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully