וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף נשים: צעד נוסף בדרך לאליפות?

אחרי שהפועל כפר סבא ניצחה את מכבי חיפה 2:3 במשחק הראשון בסדרת הגמר ועלתה ליתרון 0:1, ביום חמישי הקרוב היא תארח בביתה באולם "בר לב" בעיר (20:00, הכניסה חופשית) את המשחק השני בסדרת הגמר

בנות הפועל כפר סבא. יוסי לזרוף,
ניצחון נוסף, והן יחלו להריח תואר. בנות הפועל כפר סבא/יוסי לזרוף

בשנים האחרונות משחקי הכדורעף לנשים בין הפועל כפר סבא למכבי חיפה הפכו לקלאסיקו של הענף. מדובר במפגש בין שתי הקבוצות הבולטות בליגת העל, שבשנים האחרונות נאבקות זו מול זו על תואר האליפות. גם השנה הן נפגשות בגמר הפלייאוף. אחרי שכפר סבא ניצחה את חיפה במשחק הראשון בחוץ 2:3 ועלתה ליתרון 0:1, ביום חמישי הקרוב היא תארח בביתה באולם "בר לב" בעיר (20:00, הכניסה חופשית) את המשחק השני בסדרת הגמר (הטוב מחמישה משחקים), כשניצחון שני ברציפות יציב אותה בעמדה נהדרת לזכייה בתואר.

בהנהלת המועדון, כמו גם נותנת החסות הראשית קבוצת ח.י. , נערכים למלא את אולם "בר לב" באוהדים רבים וליצור אווירה ביתית לוהטת. בארגונו של המנכ"ל יעקב הרשקו נערכים ליותר אנשי אבטחה, לפרסום נרחב בחוצות העיר והקהל התבקש להקדים להגיע למשחק.

הדרך של הפועל כפ"ס לגמר היתה קשה יותר. בשלב חצי הגמר היא ניצחה את מחזיקת הגביע מכבי אשדוד 1:3, בעוד חיפה גברה על מכבי חדרה 0:3. מדובר בשחזור הגמר מעונה שעברה, בה חיפה זכתה באליפות. להפועל כפר סבא חמש זכיות באליפות המדינה. מדובר בהישג גדול למועדון הכפר סבאי, שמזה 12 שנים מנוהל ע"י גרי ועופרה אברמוביץ, שבזמנו הצילו מפירוק את מועדון הכדורעף. בהפועל כפר סבא מקווים לזכות העונה באליפות שישית בתולדות המועדון, מה שעשוי להוות תמריץ גדול לשחקניות הצעירות במחלקת הנוער, שהיא הגדולה בארץ. כבר כעת משחקות בהצלחה בהרכב שתי שחקניות צעירות וכשרוניות: טלי הקס וים קירשנבאום.

מאמן הפועל כפ"ס, סבה דבש, אמר לקראת המשחק: "למרות הניצחון במשחק הראשון, מכבי חיפה עדיין פייבוריטית. היא יריבה עם תקציב גדול ושחקניות טובות. אנחנו נבוא בצניעות למשחק השני כדי לעשות את העבודה. המשחק בחמישי הוא הכי חשוב שלנו העונה, ואולי משחק הבית האחרון לעונה זו, לכן זו הזדמנות לאוהדי הספורט בכפר סבא לתמוך בקבוצה. מקווה שאוהדי הספורט בכפר סבא יעריכו את העבודה הנהדרת שהבנות עושות העונה, וימלאו את אולם 'בר לב", כדי שנמשיך במומנטום ונגיע הכי רחוק שאפשר".

השחקנית קובנית יונסקה רובלס בטיסטה: "אני מתרגשת לקראת המשחק השני בסדרת גמר הפלייאוף. להתחיל עם ניצחון זה צעד נהדר כדי להיאבק על התואר. חיפה קבוצה טובה, וכמונו היא תבוא להילחם בשביל כל נקודה. . עבור כל הקבוצה חשוב התמיכה והעידוד שהקהל מביא לנו מאז ששיחקנו בבית. אני מזמינה את אוהדי הספורט באזור לבוא למשחק ביום חמישי ולהנות מהשחק הזה. יחד ננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully