וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב שומרים על פרופורציות: "בכל מקרה נצטרך לנצח בדרבי"

19.4.2023 / 7:10

ההפסד המפתיע לגליל עליון לא הכניס את המועדון ללחץ, אבל הצהובים מצפים לשיפור מול נס ציונה למרות שגם הפעם ייתכן שיחסרו את בולדווין, בראון וקולסון. פויתרס יכלל בסגל למונאקו

מכבי תל אביב חוגגת בתום העונה הסדירה של היורוליג/מכבי תל אביב בכדורסל

שלושה חודשים אחרי הפסד הליגה האחרון שלה, רשמה אמש (שלישי) מכבי תל אביב הפסד ביתי מפתיע 94:83 להפועל גליל עליון. זה היה הפסד הליגה החמישי של הצהובים העונה, והשלישי בבית, והם השתוו במאזן ההפסדים להפועל תל אביב, השנייה בטבלה.

במכבי החליטו לפני המשחק לא לרשום את לורנזו בראון שנפצע בקרסול נגד ריאל מדריד בשבוע שעבר, על מנת שיחלים באופן מלא לקראת סדרת הפלייאוף נגד מונאקו שתחל בשבוע הבא. התוכניות של הצהובים השתבשו לקראת המשחק לאחר שוויד בולדווין שנרשם למשחק לא יכול היה להגיע אליו בעקבות ניתוח אורתופדי שעברה אשתו. הצהובים נותרו עם ארבעה זרים בלבד וחשופים בעמדות הגארדים.

ולמרות הסיטואציה הזאת, מכבי פתחה הפרש דו ספרתי במחצית הראשונה, נראתה בשליטה על המשחק, ורק איבוד ריכוז בדקות הסיום של המחצית הורידו אותה ביתרון 4. במחצית השנייה זו כבר הייתה סיטואציה אחרת, גליל רצה, ברחה ושלטה בהתמודדות, מכבי הצליחה פעם אחת להפוך את התוצאה לקראת סוף הרבע השלישי, אך רק לרגע אחד, כשהספסל הצהוב והשחקנים על המגרש מוציאים לא מעט תסכול על היכולת. ג'ייק כהן הוליך את קלעי מכבי עם 16 נקודות.

ואם הדברים הללו לא הספיקו, הגיעה הפציעה של בונזי קולסון ברבע האחרון. הפורוורד נחת רע על קרסולו, ירד מהפרקט אל חדר ההלבשה ונרשמו לא מעט רגעי חרדה ביציעים. במכבי נרגעו לאחר כמה דקות, ונראה שקולסון ייעדר מהמשחק מחר בנס ציונה, ויוכל לשוב לפעילות לקראת מונאקו ללא בעיה מיוחדת.

בונזי קולסון מכבי תל אביב לצד דווין מארבל הפועל גליל עליון. דני מרון
לפחות יש צפירת הרגעה מכיוונו. בונזי קולסון/דני מרון

"חסרה לנו אינטנסיביות הגנתית, לספוג 94 נקודות זה יותר מדי", קבע ג'ון דיברתולומיאו במסיבת העיתונאים לסיכום המשחק. "אין תירוץ להפסד בית, אנחנו צריכים לעשות עבודה טובה יותר בשמירה על הבית גם בליגה. יש ימים רעים ואנחנו רוצים להימנע מהם ככל שהעונה מתקדמת. שיחקנו בלי ווייד ולורנזו, היוצרים העיקריים שלנו ששיחקו עד כה את עיקר הדקות. נצטרך לעשות את התיקונים לקראת נס ציונה".

אנשי הקבוצה לא היו מרוצים אך ניסו מעט להכניס את ההפסד לפרופורציות. "כדי לעמוד במטרה שלנו ולסיים את העונה הסדירה בליגה במקום הראשון, אנחנו חייבים לנצח בדרבי בכל מקרה. אם ננצח את הדרבי, נסיים במקום הזה. נצטרך לדעת לאסוף את עצמנו מחדש לקראת מונאקו ולהיראות כבר יותר טוב מחר בנס ציונה".

בראון צפוי להיעדר גם מהמשחק מחר בלב המושבה, כמוהו גם קולסון, כשלגבי בולדווין תקבל מכבי תשובה במהלך היום. אם לא תהיה וודאות לגבי האופציה להלביש אותו, ייתכן שהצהובים יבחרו לוותר עליו גם הפעם.

אלכס פויתרס שב אמש לפרקט אחרי ארבעה וחצי חודשים מאז עבר את הניתוח בכף ידו. במועדון היו מרוצים מהחזרה שלו לקצב, ופויתרס אמור להיות בסגל לסדרה נגד מונאקו. לא ברור כמה הוא ישחק, משום שבמכבי חוששים מעט לשנות את הרוטציה שעבדה מצוין בחודשיים האחרונים.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully