וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינזאגי: "העפלה תהיה הישג עצום". רפא סילבה יפתח בבנפיקה

אינטר תנסה להשלים את המשימה בדרך לחצי גמר ליגת אלופות כל-איטלקי (ד', 22:00) כשתארח את הפורטוגלים עם יתרון 0:2 מהמשחק הראשון. לוקאקו שוב צפוי להיות על הספסל, האורחת מתכננת מערך התקפי במיוחד

רבע הגמר - הגומליןהסתיים18/04/2023
אינטר
  • בארלה (14)
  • מרטינס (65)
  • קוראה (78)
3:3
  • (38) אורסנס
  • (86) סילבה
  • (90) מוסא
בנפיקה
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.4/ספורט1

אינטר

עם מאזן נדיר של 17 העפלות מתוך 18 מפגשי הנוקאאוט האחרונים בהם הנראזורי ניצחו במשחק הראשון שהתקיים בחוץ, אינטר תנסה להשלים את המשימה עם יתרון 0:2 מבטיח מהמפגש הראשון בליסבון ולהעפיל לחצי גמר ליגת האלופות לראשונה מאז 2010 - אז זה הסתיים בהנפת הגביע עם האוזניים הגדולות.

עדיין ללא מילאן שקריניאר ועם סבירות גבוהה שסטפן דה פריי ישוב לסגל של סימונה אינזאגי, המאמן האיטלקי צפוי לשמור על הרכב דומה ביחס לזה שניצח את המשחק בליסבון בשבוע שעבר: "אנחנו יכולים להיות חלק מארבע הקבוצות הגדולות באירופה, זה הישג עצום", סיפר אינזאגי. בהתקפה עשוי לפתוח פעם נוספת אדין דז'קו לצד לאוטרו מרטינס, כשרומלו לוקאקו שוב יהיה על הספסל.

האיש על הקווים בסן סירו המשיך וסיפר על השאיפות של הקבוצה: "קודם לכן, קיווינו להגיע לרבע הגמר. עכשיו אנחנו מקווים להתעלות על כך ולהעפיל לשלב חצי הגמר. נזדקק לרגע אחד כדי להגשים את החלום הזה".

רומלו לוקאקו חוגג שער של אינטר. רויטרס
למרות השער, שוב על הספסל? לוקאקו/רויטרס

בנפיקה

עצם ההגעה לשלב רבע גמר ליגת האלופות הייתה הישג עצום עבור בנפיקה, אבל הקבוצה לא מוכנה להסתפק רק בזה. למרות התקופה הפחות טובה וההפסד במשחק הראשון, במועדון הפורטוגלי מביעים אופטימיות לקראת הגומלין בסן סירו, ומקווים שיצליחו לחזור מפיגור כפול ולכפות לפחות הארכה.

רפא סילבה שהיה בספק קל יעלה ב-11 של המועדון מליסבון במה שעשוי להיות הרכב התקפי במיוחד של האורחת עם דויד נרס, ז'ואאו מריו וגונסאלו ראמוס יחד איתו בהתקפה.

נשיא המועדון, רוי קוסטה, התייחס בין היתר לתקופה הרעה שעוברת על הקבוצה ודרש לחימה מהשחקנים: "אנחנו מגיעים עם רצף תוצאות רעות. אנו מוכרחים להמשיך להילחם במפעל הזה ונעשה זאת מחר במשחק עד הרגע האחרון. במועדון כמו בנפיקה, כל המשחקים הם חשובים, וכרגע זה החשוב ביותר, כי זה עשוי לסיים עבורנו את הסיפור במפעל. שום דבר עוד לא גמור".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
רפא סילבה, שחקן בנפיקה חוגג. MIGUEL RIOPA/AFP, GettyImages
יצליח לסייע לקבוצתו להפוך את התוצאה? סילבה/GettyImages, MIGUEL RIOPA/AFP

הרכבי הקבוצות

אצטדיון: סן סירו (מילאנו)

המנצחת במפגש הכפול תשחק בחצי הגמר נגד נאפולי או מילאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully