וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע לפני מונאקו: מכבי תל אביב הפסידה 94:83 לגליל עליון

הצהובים קיוו לרשום ניצחון עשירי ברציפות בליגה, אבל לאדומים היו תוכניות אחרות. קאמבק בחצי השני בהובלת וושינגטון (18 נק' ו-7 ריב') ולוי (15 ו-7) העניקה ניצחון ראשון ביד אליהו אחרי 15 שנים, (16 נק') של ג'ייק כהן לא הספיקו בצד של קטש. קולסון נפצע

שבוע לפני המשחק הראשון בסדרת הפלייאוף על הכרטיס לפיינל פור היורוליג, מכבי תל אביב רשמה הערב (שלישי) הפסד רביעי העונה במסגרת הליגה עם 94:83 להפועל גליל עליון, במה שהיה לניצחון השני שלה אי פעם ביד אליהו והראשון אחרי 15 שנים.

ללא וייד בולדווין שנגרע מהסגל בעקבות ניתוח אורתופדי שעברה אשתו, וגם בלי לורנזו בראון וג'וש ניבו, עודד קטש הגיע למשחק עם ארבעה זרים בלבד, כשאחד מהם הוא אלכס פויתרס שחזר אחרי ארבעה וחצי חודשים מפציעה. הסנטר שב והציג דומיננטיות בצבע (13 נק') יחד עם תצוגה נהדרת מצד ג'ון דיברתולומאו (12 נק') ביתרון צהוב שנשמר לאורך הרבע הראשון עם 14:23. רועי הובר (10 נק') ניסה להחזיר את האורחת למשחק בפתיחת הרבע השני, אבל ג'ייק כהן (16 נק') התעורר והיתרון צמח לדו ספרתי. לקראת הירידה למחצית, ברייס וושינגטון (18 נק' ו-7 ריב') הוביל ריצה של האורחת והרבע היה שייך לאדומים שהקטינו את ההפרש ל-42:46 במחצית.

החצי השני התחיל עם ריצת 4:14 של האדומים כשדווין מארבל תרם (13 נק') והקבוצה מהגליל עלתה ליתרון ראשון. מכבי חזרה לקראת סיום הרבע השלישי עם ריצת 0:8, אבל יכולת נהדרת של איתי מושקוביץ' (14 נק') הורידה את גליל לקראת רבע אחרון ביתרון 66:70. מצבת השחקנים של ברק פלג המשיכה לבלוט גם ברבע האחרון והיתרון גדל ל-12 בשיאו עם תפוקה טובה של נמרוד לוי (15 נק' ו-7 ריב'). אם היכולת הדלה של הצהובים לא הספיקה, בונזי קולסון נחת רע על הרגל וירד לקבל טיפול בחדר ההלבשה, רגע לפני המשחק מול מונאקו. האורחת לא הפסיקה לשלוט מול יכולת התקפית לא מספיק טובה של הצהובים וגליל עליון עם ניצחון יוקרתי של 83:94.


קלעו לגליל עליון: ברייס וושינגטון 18, נמרוד לוי 15, דיישון בוקר ואיתי מושקוביץ' 14 כ"א, דווין מארבל 13, רועי הובר 10, וויין לנגסטון 6, לוטן אמסלם 4. שותף ולא קלע: יהל מלמד.

קלעו למכבי תל אביב: ג'ייק כהן 16, אלכס פויתרס 13, ג'ון דיברתולומיאו 12, דארן היליארד 10, רפי מנקו 8, בונזי קולסון ורומן סורקין 6 כ"א, גיא פניני 5, יפתח זיו 4, ג'רל מרטין 3.

ברייס וושינגטון הפועל גליל עליון. דני מרון
ניצחון חוץ יוקרתי. וושינגטון/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

בונזי קולסון פתח עם שתי נקודות קלות, אלכס פויתרס קלע נקודות ראשונות מאז החזרה מהפציעה וברייס וושינגטון צימק עם סל מחצי מרחק. דארן היליארד ורועי הובר הגיבו עם שלשות ראשונות, ג'ייק כהן סחט סל ועבירה והיתרון של מכבי צמח ל-5:10. דווין מארבל ענה עם סל מחוץ לקשת והפער הצטמצם ל-2, ג'ון דיברתולומאו קלע מהשלוש מהצד השני וגיא פניני הוסיף שלשה משלו והיתרון גדל ל-8. הקפטן הצהוב הוסיף עוד סל מחוץ לקשת ומכבי ירדה ביתרון 14:23.

רבע 2:

למרות פתיחה טובה של הרבע השני עם נקודות של הובר, רפי מנקו קלע 5 נקודות רצופות והיתרון צמח לדו ספרתי. פויתרס הטביע והוסיף קליעה מהצבע, לפני שוושינגטון הגיב עם נקודות מתחת לטבעת. ג'ייק כהן דייק מהעונשין, איתי מושקוביץ' הגיב מנגד והפורוורד הוסיף עוד נקודות, הפעם מחוץ לקשת עם יתרון 28:39 של הצהובים. הדומיננטיות של פויתרס המשיכה להיות מורגשת עם נקודות קלות מתחת לטבעת וזה כבר יתרון דו ספרתי למארחת. ווין לנגסטון צימק לאחר מהלך קבוצתי יפהפה של האדומים, יפתח זיו עם נקודות ראשונות הגיב מהצד השני ולוי המשיך להשאיר את גליל עליון בתמונה. ריצה נוספת בראשות וושינגטון צימקה ל-2 בלבד, אבל סל של רומן סורקין על הבאזר השאיר את היתרון הצהוב בירידה להפסקה עם 42:46.

אלכס פויתרס מכבי תל אביב. דני מרון
חזר נהדר. פויתרס/דני מרון

רבע 3:

וושינגטון עלה לדו ספרתי עם פתיחת החצי השני, הובר עם נקודות קלות מול היליארד ושלשה של מארבל העלתה את גליל עליון ליתרון ראשון. הריצה האדומה המשיכה מפתיחת הרבע השלישי עם 4:14, לפני שג'ייק כהן צימק עם שלשה ל-56:53. פניני המשיך לצמק עם סל מתחת לטבעת ואמסלם הגיב עם נחישות רבה בצבע והיתרון גדל ל-5. הובר הוסיף סל מחוץ לקשת, דיברתולומאו דייק מהעונשין והוסיף שלשה גדולה שהורידה את היתרון של גליל ל-2 בלבד. מנקו עם נקודות מהקו וחדירה עד הטבעת הוביל ריצת 0:8 צהובה שהושתקה עם שלשה של מושקוביץ' והקבוצות ירדו לקראת רבע אחרון מותח עם יתרון אדום - 66:70.

רבע 4:

נמרוד לוי פתח את הרבע האחרון עם נקודות מהקו, ג'רל מרטין הגיב עם סל מחוץ לקשת ומושקוביץ' החזיר עם שלשה משלו ושמר על יתרון 6 של האורחת. קולסון נפצע בנחיתה על הקרסול וירד לחדר ההלבשה לקבל המשך טיפול. בוקר קבר שלשה והיתרון גדל לדו ספרתי, כהן הגיב עם סל מהשלוש משלו והשאיר סיכוי לצהובים לשוב למשחק. וושינגטון המשיך לקלוע מהקו ובוקר עם סל ועבירה הבטיח את הניצחון של האדומים עם 83:94.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully