וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא שוכחים: אנשי הספורט מתגייסים להנצחת שישה מיליון הנספים

לוחמת הטקוואנדו והמדליסטית האולימפית אבישג סמברג, קשר הפועל חדרה רוסלן ברסקי השוער, שוער מכבי נתניה איתמר ניצן, ונשות הכדורגלנים מירן בוזגלו ונטע אלחמיסטר העלו נר זיכרון וירטואלי ברשתות החברתיות לזכרם של 6 מיליון הנספים של עמותת 'שם ונר'

אבישג סמברג/יחצ

יום הזיכרון לשואה ולגבורה 2023, התקיים השנה ועמותת 'שם ונר' ממשיכה גם השנה לתת דגש על סיפורם האישי של 6 מיליון הנספים וחייהם של לפני מאורעות השואה. אנשי הספורט של ישראל התגייסו למען הנצחת סיפורם של הנספים שסיפורם עוד לא נשמע.

הדוגמנית ואשת העסקים נטע אלחמיסטר קראה לעוקביה להדליק נר זיכרון ולקחת חלק במסורת הלאומית של עמותת 'שם ונר'. אליה הצטרפה גם הספורטאית האולימפית ולוחמת הטווקאנדו אבישג סמברג. כוכבי ליגת העל הצטרפו גם הם כששוער מכבי נתניה איתמר ניצן וקשר הפועל חדרה רוסלן ברסקי העלו סרטון שבו הם קוראים לעוקביהם לקחת חלק ביוזמה הלאומית. אליהם הצטרפה כוכבת הבוז'גלוס והמשפיענית מירן בוזגלו שהעלתה תמונה עם הנרות של 'שם ונר'.

איתמר ניצן. יחצ,
איתמר ניצן/יחצ

עמותת 'שם ונר' פועלת להנצחת זיכרון השואה באמצעות קידום מסורת לאומית להדלקת נר נשמה עם שם של נספה בכל בית בישראל. על כל נר נשמה תווית הנושאת את תמצית פרטיו האישיים של אדם אשר נספה בשואה, וכן קוד QR המפנה לאתר אינטרנט שבו אפשר לקרוא מידע על אותו אדם.

רוחה וקנין- שער, מנכ"לית עמותת "שם ונר": "מספר הניצולים הולך ומתמעט ועלינו לדעת לתת זרקור גם על סיפורם של הנספים בשואה. מודה לכלל המשתתפים שבחרו להדליק נר לזכר ששת מיליון נספי השואה ולשמוע את סיפורם האישי לפני האסון הכבד. מודה לספורטאי שהתגייסו למאמץ. זוהי אחריות של כולנו לספר את סיפורם של אלו שקולם אינו נשמע, להנציח את זיכרון השואה ולשמר אותו לדורות הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully