וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האולם האולימפי בבדאלונה צפוי להיות מלא, גינת: "יש לנו ביטחון מלא"

18.4.2023 / 13:35

הפועל תל אביב תתארח אצל חובנטוד בדאלונה (רביעי, 21:00, ספורט 1) שהפסידה רק ארבעה משחקי בית העונה בכל המפעלים. האדומים אופטימיים, כש-1,500 אוהדים ידחפו אותם: "זכות גדולה לשחק בשביל מועדון שמביא מספרים כאלה"

תקציר: הפועל תל אביב - ונציה 80:90/ספורט1

הפועל תל אביב תמשיך את המסע האירופי המרשים שלהם מחר (רביעי, 21:00, שידור ישיר בספורט 1) כשיתארחו בפלאו אולימפיק דה בדלונה אצל חובנטוד בדאלונה הספרדית. המנצחת במשחק רבע גמר היורוקאפ תפגוש את המנצחת ברבע הגמר המקביל בו תארח גראן קנאריה את פאריז בסקטבול.

הפועל הגיעה אתמול בשעות הערב לבדאלונה אחרי שערכו אימון אחד בתל אביב בשעות הצהריים. היום תערוך הקבוצה את האימון המסכם, כשכל שחקני הסגל עומדים לרשותו של דני פרנקו. בקבוצה עבדו במהלך השבוע האחרון על תוכנית המשחק שהם הכינו לספרדים, ובהפועל חזרו והדגישו את חשיבות הופעת הקו האחורי להתמודדות כולה.

"אנחנו הולכים לשחק נגד יריבה טובה מאוד, קבוצה מצוינת שהיא אחת המועמדות הבולטות לזכייה במפעל הזה", סיפר תומר גינת לקראת המשחק, "אנחנו בטוחים בעצמנו, עשינו שבוע אימונים טוב מאוד מאז ונציה, הולכים עם ביטחון מלא שאנחנו נעשה משחק טוב ורוצים לנצח אותו".

כ-1,500 אוהדי הפועל תל אביב החלו להגיע לברצלונה מאתמול, ומחר בבוקר תצא טיסה מיוחדת של חברת ארקיע, שתחזור מיד לאחר ההתמודדות, "אין ספק שכזאת כמות של אוהדים איתנו בברצלונה זה דבר מטורף, זכות גדולה לשחק בשביל מועדון שמביא אלפי אוהדים למשחק חוץ, בטח במשחק משמעותי כמו שאנחנו נוסעים אליו, ואני בטוח שזה יעזור לנו מאוד", אמר גינת.

תומר גינת, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
אופטימי. גינת/דני מרון

חובנטוד בדאלונה חולמת לחזור ליורוליג אחרי למעלה מעשור, וכדי לעשות זאת היא תצטרך לזכות ביורוקאפ, מפעל שהיא הייתה מובילה בו גם בעונה שעברה ונעצרה ברבע הגמר. על פי עיתונאים בבדלונה, הפלאו אולימפיק דה בדלונה, האולם שאירח את המשחקים האולימפיים ב-1992, יהיה מלא לחלוטין מחר, או קרוב לכך.

חובנטוד סומנה מתחילת העונה כאחת הפייבוריטיות לזכייה ביורוקאפ, והיא עדיין נחשבת למועמדת בכירה. היא מדורגת במקום השישי בליגה הספרדית, והודחה בחצי גמר הגביע, כשלצד מאזן נהדר בבית של 12 ניצחונות מ-14 משחקים, בחוץ ניצחה חובנטוד רק שישה מ-14 משחקים. גם באירופה התמונה לא שונה בהרבה, עם 9:1 בבית לעומת 5:4 מחוץ לאולמה הביתי.

את הקבוצה מאמן קרלס דוראן, שלקח אותה לפני מספר שנים כשהיא הייתה על סף ירידה היסטורית לליגה השנייה, הציל אותה, ומאז מצעיד אותה להישגים. השם המוכר ביותר בסגל של חובנטוד הוא הסנטר הקרואטי אנטה טומיץ', שעשה שנים גדולות בקבוצות הספרדיות ביורוליג, וגם בגיל 37 ממשיך להיות דומיננטי ביורוקאפ. פאו ריבאס, עוד שחקן בעל עבר מרשים במפעל הבכיר ביבשת, גמר את העונה בשל פציעה.

שחקן נבחרת ספרד ג'ואל פארה עם 12.9 נקודות, הגארד האמריקאי קייל גאי עם ספרות כפולות. שחקן מוביל נוסף הוא רכז הנבחרת הדומיניקנית אנדרס פליז מככב. מתחת לסל עוזרים לטומיץ' הנרי אלסון האמריקאי וסימון בירגנדר השבדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully