וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע לביא: "גאה בחוסן המנטלי שלי, זה הדבר הכי חשוב בכדורגל"

הקשר התראיין לאתר הרשמי של גמבה אוסקה: "מוניתי לקפטן מכבי חיפה בגיל 22, זה חלק מהתהליך שעברתי ושעיצב את הקריירה שלי"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.4/ספורט1

בצל פתיחת העונה הרעה של גמבה אוסקה בליגה היפנית, נטע לביא התראיין לאתר הרשמי של המועדון ודיבר רבות על החשיבות של החלק המנטלי בכדורגל המקצועני.

"ככדורגלן מקצוען אני לא עוסק במקצוע רק באימונים ובמשחקים", סיפר לביא, "אני חושב על כדורגל 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. אני אוהב כדורגל בכל ליבי. אני נהנה גם מדברים אחרים בחיים, אבל הכדורגל תמיד בראש שלי".

הקשר המשיך: "הדבר הכי חשוב לכדורגלן הוא המנטליות. אני גאה בכך שאני חזק מהבחינה הזו, כי העבודה שלנו לפעמים קשה. במהלך הקריירה אתה נתקל במצבים קשוחים ולכן אתה תמיד צריך להיות מוכן מנטלית - כדי להמשיך בדרך שלך ולא להיות מושפע מהקשיים".

לביא גם דיבר על ההתגברות שלו ככדורגלן במכבי חיפה בתקופה שלפני האליפויות: "המטרה והאחריות להחזיר לצמרת מועדון ענק כמו מכבי חיפה חיזקו אותי. מוניתי לקפטן בגיל 22 ואני זוכר שתמיד ביקשתי מהחברים שלי בחדר ההלבשה להיות מאוחדים ולהילחם ביחד. זה חלק מהתהליך המנטלי שעברתי ואני חושב שהוא עיצב לי את הקריירה".

נטע לביא שחקן גמבה אוסקה. Masashi Hara, GettyImages
חושב על כדורגל 24/7. לביא/GettyImages, Masashi Hara

גמבה אוסקה מדורגת במקום ה-16 מתוך 18 אחרי 8 מחזורים בליגה הבכירה ביפן. היא ניצחה רק משחק אחד וצברה 6 נקודות מ-24 אפשריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully