וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת ההכרעה בעניין ברק בכר: הכוכב האדום שוברת שיאים

הסרבים דורשים תשובה מהירה מהמאמן ובינתיים מתקרבים לכמה תקדימים היסטוריים. אילו שיאים בכר עצמו יוכל לקבוע בבלגרד?

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 1:2 על מכבי חיפה/ספורט1

בזמן שברק בכר ומכבי חיפה צועדים בדרך לאליפות שלישית ברציפות בישראל, הכוכב האדום בלגרד - הקבוצה שמנהלת עם המאמן מו"מ מתקדם - שוברת שיאים וקובעת תקדימים היסטוריים.

אם הוא ימונה, בכר ייכנס לנעליו של מילוש מילוייביץ' ויצטרך לעמוד ברף גבוה בזירה המקומית, במקביל למשחקים בליגת האלופות. הכוכב האדום לא הפסידה משחק ליגה מאז ה-27 באוקטובר 2021 (2:1 לראדניק סורדוליצה). כרגע מדובר ב-54 משחקים ברציפות.

ביום שבת הכוכב האדום תארח את באצ'קה טופולה המפתיעה שבמקום השני ואם תשיג אפילו תיקו, היא תזכה באליפות סרביה. אם זה יקרה, היא תשווה שיא מעונת 1976/77 עם האליפות הכי מוקדמת בתולדות הליגה - שישה מחזורים לפני הסיום.

אבל זה לא נגמר שם. שיא נוסף שהכוכב האדום תשבור העונה הוא זכייה באליפות שישית ברציפות - דבר שמעולם לא נעשה בהיסטוריה של המועדון. זו תהיה השוואת שיא סרבי; פרטיזן בלגרד זכתה בשש אליפויות רצופות מעונת 2007/08 עד עונת 2012/13. אם בכר אכן ימונה למאמן של הכוכב האדום, הוא יוכל לשבור את השיא הסרבי בעונה הבאה: אליפות שביעית ברציפות.

שני שיאי מועדון נוספים עומדים גם כן על הפרק: זכייה באליפות בפער הנקודות הכי גדול; השיא עומד על 17 וכרגע הפער הוא 20. וגם דאבל שלישי ברציפות - משהו שעדיין לא קרה בהיסטוריה של הכוכב האדום.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
ישבור שיאים גם בסרביה? בכר/ברני ארדוב

המגעים בין בכר לכוכב האדום נמשכים כבר זמן ממושך ולפני כמה ימים ראשי המועדון הסרבי הבהירו לנציגיו של המאמן שהם מצפים לתשובה מיידית.

שלשום המנהל המקצועי, מיטאר מרקלה, התייחס לעובדה שנפגש עם בכר בישראל לפני כשלושה שבועות: "הייתי בישראל הרבה פעמים... כבר הודענו שמילוייביץ' ממשיך עד יוני ושאז נקבל החלטה. מינינו אותו כי יש לו המון ידע. לכל מאמן יש אישיות אחרת, מוריניו הוא כזה ואנצ'לוטי כזה, אבל מה שחשוב היא תמיד התוצאה הסופית. זה לא משנה אם חתול הוא שחור או לבן - העיקר שהוא יתפוס את העכבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully