וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איפה הכבוד?" בברצלונה קוראים ללאפורטה לנתק קשר עם פלורנטינו פרס

ריאל מדריד הגיבה להאשמות של נשיא בארסה עם סרטון חריף, ובברצלונה רוצים להעלות הילוך במלחמה: "לאפורטה מחכה יותר מדי זמן"

ריאל מדריד הביסה 0:4 את ברצלונה בגביע המלך, בנזמה כבש שלושער/ספורט1

מלחמות ברצלונה וריאל עולות שלב. היריבות הספורטיבית בין שני המועדונים תמיד הייתה קיימת, אבל בשבועות האחרונים סביב "פרשת נרגיירה" המתיחות גואה, ונדמה שאתמול (שני) היא הגיעה לשיאה. כזכור, במרכזה של הפרשה עלתה הטענה שברצלונה שילמה מיליוני יורו לחברה פרטית בבעלותו של חוסה מריה אנריקס נרגיירה, סגן יו"ר איגוד השופטים בספרד, והוא כביכול העניק לה יחס מועדף בתמורה.

אחרי שנשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה קיים מסיבת עיתונאים חריגה בה טען ש"ריאל מדריד היא הקבוצה של השלטון", הבלאנקוס פרסמו אתמול סרטון תגובה חריג, שמזכיר את היחסים הקרובים בין ראשי ברצלונה לגנרל פרנקו, וכיצד הדיקטטור סייע למועדון להינצל מפשיטת רגל. "אז מי פה באמת הקבוצה של המשטר?", האשימו במדריד בחזרה, וכעת התגובות בברצלונה חריפות לא פחות.

סרטון התגובה של ריאל

למעשה, בעיתונות הקטלאנית כבר קוראים ללאפורטה לנתק את קשריו המקצועיים והחבריים עם פלורנטינו פרס, נשיא ריאל מדריד. בין השניים מתנהלת מערכת יחסים המבוססת על כבוד והערכה הדדיים, ולמרות הרפש שמטילות הקבוצות אחת בשנייה בתקופה האחרונה, הקשר בין השניים נשמר. בין היתר, השניים מקדמים יחד את יוזמת הסופר-ליג, אבל בברצלונה קוראים כאמור לנתק כל קשר בעקבות ההתפתחויות האחרונות.

"ללאפורטה לוקח הרבה יותר מדי זמן כדי לנתק כל קשר עם מדריד ועם פלורנטינו פרס. עם כל הכבוד לסופר-ליג וליוזמות משותפות אחרות שלאפורטה דן עליהן יחד עם פלורנטינו פרס, הכבוד של ברצלונה מונח פה על הכף, והוא יותר גדול מכל דבר אחר", הצהיר שחקן העבר חואן קאפדווילה, ורבים הצטרפו לקריאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully