וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בור עמוק: גולדן סטייט בפיגור 2:0 לראשונה בעידן קרי, גרין הורחק

דריימונד שוב השתולל, סקרמנטו שוב התעלתה בדקות הסיום וניצחה 106:114, וכעת הווריירס זקוקים לקאמבק חסר תקדים מבחינתם. גם פילדלפיה עלתה ל-0:2

לוס אנג'לס לייקרס מתאמנת לקראת פתיחת הפלייאוף/מתוך יוטיוב

משחקי 2 בסיבוב הראשון של פלייאוף ה-NBA יצאו לדרך הלילה (בין שני לשלישי) עם שני מפגשים מסקרנים. במשחק שפתח את הלילה גברה פילדלפיה על ברוקלין ועלתה ליתרון 0:2 בסדרה. לאחר מכן הגיעה גולת הכותרת של הלילה: גולדן סטייט הפסידה פעם נוספת בסקרמנטו, ונקלעה לפיגור 2:0 בסדרה.

משחקי הלילה:

פילדלפיה (3) - ברוקלין (6) 84:96 (הסיקסרס עלו ליתרון 0:2 בסדרה)
סקרמנטו (3) - גולדן סטייט (6) 106:114 (הקינגס עלו ליתרון 0:2 בסדרה)

האריסון בארנס, סקרמנטו קינגס, חוגג מול שחקני גולדן סטייט ווריירס קליי תומפסון, דריימונד גרין. רויטרס
עוד התעלות במאני טיים. בארנס חוגג, גרין ותומפסון בהלם/רויטרס
דומנטאס סאבוניס, סקרמנטו קינגס. Ezra Shaw, GettyImages
משחק גדול. סאבוניס/GettyImages, Ezra Shaw

סקרמנטו (3) - גולדן סטייט (6) 106:114 (הקינגס עלו ליתרון 0:2 בסדרה)

גולדן סטייט אמנם הגיעה לפלייאוף 2023 עם רצף מדהים של 27 סדרות רצופות בהן רשמה ניצחון חוץ, אבל אחרי עונה רגילה בה הייתה אחת מקבוצות החוץ הגרועות בליגה, נראה שההרגלים המגונים שהתקבעו לאחרונה השתלטו. עכשיו הווריירס נמצאים בפוזיציה לא מוכרת: בכל שנותיו של סטף קרי במועדון הם מעולם לא היו בפיגור 2:0 בסדרת פלייאוף (למעשה זה לא קרה לגולדן סטייט מאז 2007), וכדי לצאת מהבור הזה הם יצטרכו לרשום קאמבק חסר תקדים מבחינתם.

כמו במשחק הראשון, גם הפעם הווריירס נשארו קרובים לאורך כל המשחק, וכמו במשחק הקודם יתרון הניסיון שהחזיקו בו על הנייר לא באמת השפיע, ודווקא סקרמנטו הייתה זו שהתעלתה ברגעי האמת. הווריירס נכנסו לרבע האחרון בפיגור 8, חזרו לאט לאט בזכות דקות גדולות של סטף קרי ותרומה מהאקס פקטור גארי פייטון השני, ולא נעצרו גם לאחר שדריימונד גרין שוב הפקיר את הקבוצה כפי שעשה לא פעם בעבר והורחק בעקבות בעיטה מכוערת לגופו של דומנטאס סאבוניס. חמש דקות לסיום נרשם שוויון 95, אבל החל מאותו רגע, הקינגס פשוט לא איפשרו לסטף וחבריו להשלים את המהפך. שתי שלשות רצופות של קליי תומפסון עוד הורידו את ההפרש לנקודה בלבד כשנותרו שלוש דקות לסיום, אבל סלים של דיארון פוקס, דומנטאס סאבוניס ודביון מיטשל נתנו את האות לבריחה ולחגיגה, כשהקינגס מסיימים את המשחק בריצת 5:14.

סקרמנטו קיבלה משחק מצוין משני הכוכבים של הקבוצה. דומנטאס סאבוניס סיים עם 24 נקודות, 9 ריבאונדים ו-4 אסיסטים ודיארון פוקס קלע מספר זהה של נקודות לצד 9 אסיסטים, 5 ריבאונדים ו-4 חטיפות. מאליק מונק שוב היה האקס פקטור עם 18 ו-6 ריבאונדים מהספסל, וגם קווין הרטר (15) ודביון מיטשל (14) קלעו בספרות כפולות. בצד השני סטף קרי הגיע ל-28 נקודות (9 מ-21 מהשדה, 3 מ-13 מהשלוש), אנדרו וויגינס המתקאמבק המשיך להציג יכולת טובה וסיים עם 22 וגם קליי תומפסון היה טוב עם 21 כולל 5 שלשות, אבל הווריירס יחזרו לסן פרנסיסקו עם הרבה חומר למחשבה, כשהמסע להגנה על התואר מגיע מהר מאוד לנקודה קריטית.

שחקני פילדלפיה סיקסרס טייריס מקסי, טוביאס האריס. Mitchell Leff, GettyImages
האקס פקטורים. מקסי והאריס חוגגים/GettyImages, Mitchell Leff
ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס. Mitchell Leff, GettyImages
הכל מהכל. אמביד/GettyImages, Mitchell Leff

פילדלפיה (3) - ברוקלין (6) 84:96 (הסיקסרס עלו ליתרון 0:2 בסדרה)

המגמה נמשכת: אחרי שבעונה הסדירה כל המפגשים בין הקבוצות הסתיימו בניצחונות משכנעים של הסיקסרס, גם בפלייאוף התסריט די דומה, ופילי לא באמת מתקשה מול של החבורה של ז'אק וון, גם במשחק חלש של ג'יימס הארדן ופושר בסטנדרטים הגבוהים שהציב לעצמו ג'ואל אמביד. במחצית הראשונה עוד היה קצת ריח של הפתעה באוויר: הארדן שהיה המצטיין במשחק 1 לא הפסיק להחטיא, בצד השני קאם ג'ונסון נכנס לזון התקפי וגם קבר דאנק גדול על הראש של אמביד, ולהפסקה ברוקלין ירדה ביתרון 5. אבל המחצית השנייה את כל כולה של הסיקסרס, שהשתלטו על העניינים די בקלות, ברחו ליתרון דו ספרתי ברבע השלישי ומשם לא הביטו לאחור, בדרך לניצחון שישי רצוף על הנטס (כולל 0:4 במפגשים העונה).

טייריס מקסי היה המצטיין התורן אצל הסיקסרס עם 33 נקודות ב-13 מ-23 מהשדה, כולל 6 מ-13 מהשלוש. אמביד הסתפק ב-11 זריקות בלבד מהשדה, אבל עשה הכל מהכל, כשהוא לא כופה את עצמו ומאפשר למשחק להגיע אליו. הוא סיים עם 20 נקודות, 19 ריבאונדים, 7 אסיסטים, 3 חסימות וגם 8 איבודים. גם לטוביאס האריס היה דאבל-דאבל עם 20 נקודות משלו לצד 12 ריבאונדים. הארדן לעומת זאת סיים עם 8 נקודות בלבד, באחוזים חלשים (3 מ-13 מהשדה, 2 מ-8 מהשלוש), אבל זה לא עצר את פילי שנראית לפחות רמה אחת מעל היריבה שלה בסיבוב הראשון.

קאם ג'ונסון סיים כקלע הבולט של הנטס עם 28, אחרי שקלע 24 מהן במחצית הראשונה בה האורחת עוד חלמה על הפתעה. מיקל ברידג'ס הוסיף 21, 7 אסיסטים ו-5 ריבאונדים וספנסר דינווידי היה השחקן הנוסף היחיד שהגיע לספרות כפולות, כשסיים עם 12 ו-6 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully