וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירוץ הלוחמים: הצפון נרתם להעלאת המודעות להלומי הקרב בישראל

מירוץ שיתחיל בכפר בלום ומתקיים ביום חמישי הקרוב 20.5 אורגן על ידי חניכי מכינת גליל עליון יחד עם עמותת "לא מפקירים פצועים בשטח" ונועד להגביר את המודעות למה שמכונה "הפצועים השקטים"

מירוץ הלוחמים. יחצ,
מירוץ הלוחמים/יחצ

מרוץ הלוחמים מרוץ להעלאת המודעות להלומי הקרב ונפגעי פוסט טראומה בישראל יצא לדרך זו השנה הראשונה בגליל העליון. המירוץ שיתחיל בכפר בלום ומתקיים ביום חמישי הקרוב 20.5 אורגן על ידי חניכי מכינת גליל עליון יחד עם עמותת "לא מפקירים פצועים בשטח" ונועד להגביר את המודעות למה שמכונה "הפצועים השקטים", פצועי פוסט טראומה והלם קרב שאלפים מהם חיים ביננו והם סובלים סבל רב למרות שפציעתם אינה נראית לעין.

למירוץ מסייעים גם המועצות גליל עליון ומבואות חרמון ויחידה 769 של צה"ל הפועלת בצפון. במירוץ שיכלול שלושה מקצים קילומטר אחד ארבעה קילומטר ותעשה קילומטר צפויים להשתתף אלפים ובכוונת המכינה העמותה והשותפים הכוונה היא להפוך את המירוץ למסורת וסביבו להגביר את המודעות וגיוס הכספים למען הלומי הקרב והפוסט טראומטיים.

בישראל אלפי פגועי הלם קרב ועוד אלפים שאינם מאובחנים ומתמודדים עם מצוקות נפשיות כתוצאה מחשיפה ארועים קשים בהם לקחו חלק במסגרת תפקידם הצבאי. בשנים האחרונות גוברת המודעות לבעיה והמירוץ כנו גם פעילות העמותה בשנים האחרונו נועדה להגביר את המודעות ואת מעגל התמיכה בלוחמים שלנו שנפגעו בנפשם.

אומנים ומפורסמים רבים חשפו באומץ בשנה האחרונה את ההשפעה של חויותיהם הצבאיות על חוסנם הנפשי והנושא חשוב מאין כמוהו. למירוץ תרמו גופים רבים ביניהם אלקטרה ושטראוס ואישים רבים ביניהם ח"כ חילי טרופר בעברו מפקד יחידת דובדבן מסייעים במאמצים להצלחת המירוץ והעלאת המודעות לנושא.

המירוץ יוצא לדרך ב-20.4 בשעה 7:00, נקודת המפגש חניון קייקי כפר בלום. להרשמה ללא עלות לחצו כאן.

לתרומות ופרטים נוספים לחצו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • מירוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully