וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה הודיעה: נעצרו 5 חשודים בהצתת מתחם האימונים של הפועל ת"א

עודכן לאחרונה: 17.4.2023 / 14:06

למעלה מחודש אחרי ההצתה, המשטרה הודיעה שנעצרו חמישה חשודים, שניים מהם קטינים, בעקבות "חקירה אינטנסיבית ושימוש באמצעים טכנולוגיים". הערכה: החשודים קשורים לארגון לה פמיליה

חשד להצתה במתחם האימונים של הפועל תל אביב/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ניר חן

משטרת מחוז ת"א הודיעה היום (שני) שעצרה חמישה חשודים במעורבות בהצתת מתחם האימונים של הפועל תל אביב. ההערכה היא שהחשודים קשורים לארגון לה פמיליה. לפני למעלה מחודש, ב-5 במרץ, בלילה שלפני המשחק של הפועל תל אביב מול בית"ר ירושלים, אנשי הפועל תל אביב הוזעקו למתחם האימונים באישון לילה וגילו את השריפה הגדולה, שגרמה לנזק עצום. כוחות כיבוי אש השתלטו על השריפה, והמועדון העביר את צילומי האבטחה לגורמי החקירה, כשעל גדרות המתחם נכתבו ראשי התיבות של "לה פמיליה", הארגון של אוהדי בית"ר ירושלים.

חשד להצתה במתחם האימונים של הפועל תל אביב. מיה בנאי, מערכת וואלה
חשד להצתה במתחם האימונים של הפועל תל אביב/מערכת וואלה, מיה בנאי

עוד בנושא

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
חשד להצתה במתחם האימונים של הפועל תל אביב. מיה בנאי, מערכת וואלה
נזק של מיליוני שקלים. המתחם השרוף/מערכת וואלה, מיה בנאי

על פי הודעת המשטרה, "לאחר חקירה סמויה המתנהלת ביחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב איילון במחוז ת"א, נעצרו הבוקר חמישה חשודים במעורבות באירוע ההצתה של מתחם האימונים של הפועל תל אביב בחודש שעבר.

"בליל 5.3.23 התקבל דיווח כי הוצת מתחם האימונים של הפועל תל אביב. מאותה העת שוטרי יל"פ איילון החלו בפעילות אינטנסיבית של חקירת הנסיבות, אשר כללה שימוש במגוון רחב של אמצעים טכנולוגיים, שהובילו לאיתור חמישה חשודים במעורבות באירוע.

"חמשת החשודים (17, 17, 18, 22, 24) תושבי בת ים, ראשון לציון, קרית גת, נס ציונה והוד השרון, נעצרו והובאו לחקירה ביל"פ איילון".

מהפועל תל אביב נמסר: "מועדון הכדורגל הפועל תל אביב מודה למשטרת ישראל על כך שהשקיעה מאמצים רבים בכדי לשים את ידה על האחראים למעשה הוונדליזם המזעזע שהתרחש במתחם חודורוב - ושמה את ידה על חשודים בהצתת המתחם. אנו סומכים על גורמי האכיפה כי בסיומה של החקירה - וכשיוגשו כתבי אישום, יידעו למצות את הדין עם האשמים ויעבירו מסר חד ומרתיע לחוליגנים ופורעי החוק שפוגעים בחברה הישראלית ובענף הכדורגל בפרט - שעל מעשים כאלה משלמים מחיר כבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully