וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון משודרג: שיתוף פעולה בין סמסונג להולמס פלייס

חברת סמסונג מחדשת את שיתוף הפעולה עם רשת מועדוני הכושר "הולמס פלייס" הכולל מיתוג מיוחד במועדוני הרשת והנחה ייעודית על שעוני ספורט למתאמנים

סמסונג והולמס פלייס משתפות פעולה. יחצ,
סמסונג והולמס פלייס משתפות פעולה/יחצ

עם תחילת עונת הקיץ כאשר חדרי הכושר מתחילים להתמלא במתאמנים חדשים, חברת סמסונג ישראל יוצאת בשיתוף פעולה ייחודי עם קבוצת "הולמס פלייס", המונה את מועדוני הולמס פלייס, גו אקטיב ואייקון.

במסגרת שיתוף הפעולה ימותגו 60 מועדוני הקבוצה בשילוט מיוחד אשר יציע למתאמנים ברשת קוד הנחה ייעודי לרכישת שעון חכם מבית סמסונג בהנחה מיוחדת של 15% עד ל 30.4.23. כאשר במקביל ההטבה תעודכן גם ביישומון הולמס פלייס.

בשנים האחרונות סמסונג משווקת ומפתחת שעוני כושר חכמים אשר משפרים את אורח החיים הבריאותי, ומנטרים מדדי לחץ דם, דופק, אק"ג, שינה ורוגע ומסייעים למתאמנים לתכנן שגרת אימונים סדירה.

סדרת השעונים של סמסונג כוללת תוכניות אימון ייעודיות למתאמנים בדרגות קושי שונות באפליקציית "Samsung health" זאת לצד תמיכה בטכנולוגיית NFC, וויי־פיי ובלוטות'. בנוסף, הוא כולל חיישן המספק מדדי דופק, רמת חמצן בדם ורמת סטרס, ומעקב אחר מדדי דופק, אק"ג, שינה ולחץ דם.

מיה סגל, דוברת סמסונג ישראל: "אנו שמחים להמשיך את שיתוף הפעולה עם רשת מועדוני הכושר הגדולה בישראל ולהציע ללקוחותינו את מגוון המכשירים שיסייעו להם לשמור על כושר ומעקב אחר מדדי בריאות שונים. חברת סמסונג משפרת ומשכללת את טכנולוגיות ה-וולנס במכשיריה. סדרת השעונים החכמים Galaxy Watch 5 אשר הושקה בקיץ האחרון, מאפשרת מעקב וניטור אחר מדדי בריאות חשובים וחיוניים. כחברה טכנולוגית מובילה ובעלת אחריות חברתית וסביבתית אנו נמשיך לקדם אורח חיים בריא כערך מוביל במכשירינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully