וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום בנזמה ב-2024: התוכנית של ריאל מדריד לצירוף ארלינג הולאנד

עודכן לאחרונה: 17.4.2023 / 11:24

בספרד טוענים: הבלאנקוס חוסכים כסף וינסו לנצל סעיף בחוזהו של הנורבגי כדי להציג אותו בקיץ הבא. גם אמבפה עדיין על הכוונת

תקציר: מנצ'סטר סיטי - לסטר סיטי 1:3, ארלינג הולאנד כבש צמד/ספורט1

זה לא סוד שריאל מדריד עוקבת אחרי ארלינג הולאנד כבר תקופה ארוכה, עוד לפני שהוא הפך להיות "מפלצת" שערים במנצ'סטר סיטי. הבלאנקוס סימנו את החלוץ הנורבגי כיורש של קארים בנזמה ואחרי שהם כשלו בצירופו של קיליאן אמבפה, במועדון יש תוכנית סדורה מסתבר לכדי לשים את היד על החלוץ הטוב בעולם.

ב"טלפוט" מדווחים שריאל מדריד תמתין לקיץ 2024 ואז היא תנסה לנצל סעיף יציאה שיש לשחקן ותהיה מוכנה לשאת בעלות כוללת של 200 מיליון יורו, כולל שכר, כדי להחתימו כשבמקביל החוזה של בנזמה במועדון יסתיים.

ארלינג הולאנד שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג שער. רויטרס
יירש את אמבפה? הולאנד/רויטרס

הולאנד, שכבש כבר 32 שערי ליגה ב-28 הופעות ועוד 11 שערים בשבע הופעות בליגת האלופות, מרווחים על פי הדיווחים שכר עתק של 425 אלף לי"ש בשבוע במנצ'סטר סיטי, שצפויה אפילו לשדרג את חוזהו כדי לנסות להשאירו במועדון.

אגב, בריאל מדריד לא ויתרו גם על קילאן אמבפה ואחרי שנים של חיסכון פיננסי, בקבוצה רוצים לחזור לימי הגלאקטיקוס ולאחד בין שני שחקני ההתקפה הטובים ביותר בעולם. במועדון מעוניינים להצעיר את המועדון, כששחקנים כמו בנזמה, מודריץ', טוני קרוס ודני קרבחאל נמצאים בשלהי הקריירה שלהם והעתיד יהיה שייך לרודריגו, ויניסיוס ואולי גם הולאנד, אמבפה, קמאבינגה וטשאומני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully