וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנינג'ה ישראל להלבשה תחתונה: תם שקד בקמפיין ל-JACK KUBA

שקד חשפה לראשונה על סט הצילומים שהצעד הבא שהיא מתכננת הוא השקת מיזם חדש לקידום ההישגים בספורט הנשי, שלא מדוברים בישראל כמו כדורגל, כדורסל וכדומה: "רוצה למצוא מקום לדבר בו על הישגי הנשים"

תם שקד. שי יחזקאל,
תם שקד/שי יחזקאל

בחמישי האחרון (20.4) בשעות הבוקר המוקדמות, הגיעה הספורטאית תם שקד (29), האישה הראשונה שהעפילה לגמר נינג'ה ישראל, לצילומי הקמפיין הראשון בכיכובה לרשת ההלבשה התחתונה היוקרתית JACK KUBA. הגיעו לפרגן ולעודד על הסט שתי חברותיה הטובות מנינג'ה ישראל דפנה גיטלר ואמור פז.

שקד חשפה לראשונה על סט הצילומים שהצעד הבא שהיא מתכננת הוא השקת מיזם חדש לקידום ההישגים בספורט הנשי, שלא מדוברים בישראל כמו כדורגל, כדורסל וכדומה. לדבריה: "אני רוצה למצוא מקום שנוכל לדבר על ההישגים הספורטיביים של הנשים בישראל, שנעדכן בהתרחשויות ונתן להן את הכבוד הראוי להן כ ספורטאיות הישגיות, במטרה להביא את הספורט הנשי לבמה".

עוד חשפה שקד כי התקבלה להיות שדרית הקווים של ליגת הנינג'ה הארצית שהופכת גם לענף ספורט לכל עניין ודבר ליד תוכנית הטלוויזיה המצליחה. לדבריה: "תמיד רציתי להיות שדרנית ספורט, ואני עוברת לצד השני. אחרי הגמר של נינג'ה ישראל יובל שמלא שאל אותי איפה אני אהיה עונה הבאה, צחקתי והצבעתי על המקום שלו, ואמרתי שנה הבאה אנחנו מתחלפים , אתה עושה מסלול ואני משדרת אותך".

מייד לאחר הצילומים מיהרה שקד להכנות יום הולדתה ה 29, אליו הזמינה את 10 חברותיה הטובות ביותר בקונספט מעניין: מסיבת פיג'מות, בבית הוריה שבהוד השרון. שקד קיבלה את האורחות בפיג'מה מפנקת ושיקית במיוחד, הן נהנו מסרט, ארוחת פסטות ומסיבה עד השעות הקטנות של הלילה. כל אחת מהבחרות קיבלה סט הלבשה תחתונה ופיג'מה אופנתית.

תם אמרה לחברות שלה: "המתנה הכי יפה שקבלתי ליום הולדת 29 זה הקמפיין. זו הפעם הראשונה שלוקחים ספורטאית לקמפיין שהוא לא מותג ספורט ויוצאים מהתבנית הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully