וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצילום של אנטטוקומפו חזר "תקין", טיילר הירו שבר את היד

עודכן לאחרונה: 17.4.2023 / 8:29

כוכב מילווקי נפצע בגבו ויצא מהמשחק, אבל עשוי לשוב למשחק הבא מול מיאמי. בודנהולזר: "הוא לא הצליח לזוז כמו שצריך". הגארד של מיאמי גובס, באטלר: "קשה להסביר כמה הוא היה חשוב עבורנו"

לא כך קיוותה מילווקי לפתוח את פלייאוף 2023. שנתיים אחרי שהוליך אותה לאליפות כמעט לבדו, יאניס אנטטוקומפו נפצע כבר ברבע הראשון במשחק שבו קבוצתו הפסידה במפתיע 130:117 למיאמי ונקלעה לפיגור מוקדם של 1:0 בסיבוב הראשון בפלייאוף של המזרח. יאניס רשם חדירה אופיינית לסל כשנותרו קצת יותר מארבע דקות לסיום הרבע הראשון, אבל נתקל בקווין לאב ונפל בצורה חזקה על גבו. אחרי כמה שניות הוא קם וניסה להמשיך לשחק. הוא ירד לקבל טיפול בהפסקה בין הרבעים, אבל כשנותרו 8:33 דקות לסיום הרבע השני הוא עבר בדיקה נוספת בחדר ההלבשה ולא חזר.

יאניס אנטטוקומפו מילווקי. GettyImages
כואב, אבל בלי נזק משמעותי. יאניס/GettyImages

"הוא לא הצליח לזוז כמו שצריך", אמר מייק בודנהולזר המאמן שלו, "זה לא נראה טוב וחשבתי שהדבר הנכון יהיה לשמור עליו". אנטטוקומפו הספיק לקלוע 6 נקודות לפני שהושבת, אך החדשות הטובות הן שבצילום שנערך לו "לא נמצאו ממצאים" וכעת מילווקי תצטרך להחליט כיצד לנהוג לגביו.

"נצטרך לחכות ולראות מה הרופאים יגידו", הוסיף בודנהולזר, "הכי חשוב זה מה יאניס אומר. למזלנו הוא החלים מהר בעבר ויש לו יכולת התאוששות גבוהה, אבל נצטרך להיות זהירים".

מילווקי כבר שיחקה העונה בלי יאניס והמאזן שלה בלעדיו הוא 8:11 העונה. "לא רצינו שהוא ייפגע, אבל יש לנו מספיק כישרון בקבוצה הזו כדי לחפות עליו עד שהוא יחזור", הוסיף ג'רו הולידיי, "אני יודע איך הוא מרגיש עכשיו. זה מבאס, בעיקר כי מדובר בפלייאוף".

טיילר הירו, שחקן מיאמי היט. רויטרס
צלילה לפרקט שעלתה ביוקר. הירו/רויטרס
טיילר הירו, שחקן מיאמי היט. Stacy Revere, GettyImages
בשורה מאכזבת להיט. הירו/GettyImages, Stacy Revere

בינתיים נראה שמיאמי ספגה מכה לא פחות קשה, ואף חמורה יותר: הגארד של ההיט טיילר הירו שבר את ידו הימנית תוך כדי צלילה לכדור במהלך הרבע השני. הירו התרסק על הפרקט, נשאר במשחק עד המחצית אבל סבל מכאבים בעודו מחזיק את ידו הימנית. הוא זרק שלשה, החטיא והתכווץ מכאבים. עד אותו רגע הוא קלע 12 נקודות ב-5 מ-9 ב-19 דקות. "הוא לא הולך לשחק במשחק הבא, אז פשוט נתמודד עם זה", אמר מאמן ההיט אריק ספולסטרה, "קיבלתי את אותה אבחנה שכולכם שמעתם".

בעונתו הרביעית, הירו הוא חלק חיוני בהתקפה של מיאמי עם ממוצע של מעל 20 נקודות למשחק. ג'ימי באטלר אמר: "אי אפשר להסביר לגמרי את מה שטיילר היה עבורנו כל השנה, אבל חבר'ה צריכים להתעלות, כולל אני, כולל באם (אדבאיו) ומי שהמאמן קורא לו לבצע משימה התקפית, משימה הגנתית, להביא קצת אנרגיה, לצלול על הרצפה, להשיג כדור חופשי או ריבאונד", אמר באטלר. הירו נראה לאחר המשחק מברך את חברי הקבוצה כשהוא עם גבס על היד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully