וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנס, רדיוסים ואולי הפחתת נקודות: העונש הצפוי של בית"ר ירושלים

17.4.2023 / 7:10

המשטרה תגיש דו"ח בו יובהר כי פריצת האוהדים מול סכנין הייתה מתוכננת. בית"ר יטענו מנגד כי התנהגות המאבטחים הובילה לאירוע. כיאל רצה להוריד את השחקנים, קריאף תקף אותו: "תחזרו לשחק יא פחדנים, בדוחא אנחנו עוברים טרור ולא יורדים מהמגרש"

תקציר: בני סכנין - בית"ר ירושלים 3:4/ספורט1

בבית"ר ירושלים פחות התרגשו מההפסד אמש 4:3 לבני סכנין והתרכזו יותר במה שצפוי להם בבית הדין המשמעתי, אליו הם יוזמנו השבוע בעקבות אירועי המשחק. בדו"ח השופט והמשקיף יצויינו קריאות גזעניות, פריצת אוהדים למגרש שגרמה להפסקה המשחק וחשש של שחקני סכנין לעלות חזרה לכר הדשא והשלכת חפצים. במקביל גם יצוין כי בחימום הושמעו קריאות גזעניות כלפי דנילו אספרייה מצד אוהדי סכנין.

לבית הדין יוגש דו"ח משטרה, לפיו הפריצה של אוהדי בית"ר הייתה מתוכננת מראש ולא קשורה לאירוע כזה או אחר. מנגד, אוהדי בית"ר טוענים כי הכל החל בשל הכאה של אוהד על ידי מאבטחים בפינת המגרש ולאחר דקות ארוכות של הקנטות מצד המאבטחים שהינם אוהדי סכנין.

אוהדי בית"ר ירושלים. דני מרון
שוב סיבכו את הקבוצה שלהם בבית הדין. אוהדי בית"ר/דני מרון

עוד בליגת העל

עוד בוואלה

בעשרה שחקנים: בני סכנין ניצחה 3:4 את בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה

בבית"ר מבינים כי הקבוצה צפויה לעונש שיכלול קנס, משחקי רדיוס ואולי אף הפחתת נקודות, היות שללא קשר לכתב ההגנה של הקבוצה, ברגע שהאוהדים פרצו לדשא זוהי התפרעות חמורה, כזאת שאם הייתה גורמת לפיצוץ המשחק, הייתה עשויה לעלות למועדון בהפחתה של 10 נקודות.

בבית"ר עוד אמרו בסיום כי "אנחנו עוד לומדים את האירוע ולא ממהרים להאשים, יש טענות קשות של אוהדים על התנהלות הסדרנים והמאבטחים, על ריסוס גז מדמיע ועוד, זאת לא הדרך לבלות במגרשי כדורגל" ואף הוסיפו: "ברור שניענש, אבל שלא יעשו עכשיו עליהום על בית"ר ונהיה שעיר לעזאזל, יש בליגה הזאת מלא אירועים בעייתיים עם קהלים שנגמרים בעונשים מינוריים, זה קל לחפש את בית"ר בעונשים האלה".

בירם כיאל בני סכנין. דני מרון
ניסה להוריד את שחקני סכנין יחד איתו. בירם כיאל/דני מרון

אגב, בעת האירועים בירם כיאל ירד מכר הדשא וקרא לשחקני סכנין לרדת איתו. באותו הזמן החלו עימותים של קפטן סכנין עם אנשי בית"ר שזעמו עליו, כשאופיר קריאף אומר לו: "תעלה לשחק, יא פחדנים, פתאום אתה בלחץ שהמשחק יתפוצץ? מה שאנחנו עוברים בדוחא כל שנה זה טרור ולא חשבנו לרדת".

כיאל עדיין ניסה למשוך את הנהלת המועדון והשחקנים לרדת מהמגרש, אך צוות השיפוט הבהיר לו שהאירועים נרגעו ואם הם לא יחזרו למגרש הם יוענשו בהפסד טכני ובעקבות זאת הקשר התרצה. בבית"ר אמרו על כך: "עוד קצת וסכנין יורדים ולא חוזרים ואלוהים יודע לאן זה היה מגיע, כל משחק נגדם משהו מתסיס את האוהדים שלנו ונהיה בלגאן, טוב מאוד שברק אברמוב דואג שלא יגיע יותר קהל חוץ, הנזק של המשחקים האלה הוא אדיר-כלכלית ותדמיתית".

יש לזכור כי בית"ר נמצאת תחת עונש וכל משחקיה עד סיום העונה ומשחק גביע הטוטו הראשון של העונה הבאה יתקיימו מחוץ לטדי, כך שבמידה שתספוג משחקי רדיוס נוספים, זה כבר עלול לגלוש אל תוך משחקי הליגה של העונה הבאה.

בצד המקצועי, בבית"ר היו מרוצים לפחות מחזרתו של דנילו אספרייה והגישה החיובית של פרד פריידי, שהכניסו קצת חיים בחלק הקדמי. במועדון חיזקו בסיום את אבישי כהן ואמרו: "הוא בחודשים מצוינים, קורה שיש משחק רע, בכלל, המשחק הזה מבחינה הגנתית הזכיר את התקופה של תחילת העונה. יש עוד שני משחקים להתייצב לקראת חצי הגמר, נגד מכבי תל אביב נצטרך להיות הרבה יותר טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully