וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "ב-VAR באו לגנוב את ההצגה", רפואה: "שמח שנגמר בשלום"

תסכול גדול בבית"ר ירושלים אחרי ההפסד הדרמטי 4:3 לבני סכנין: "הפנדל שלא נשרק לטובתנו זה קטסטרופה. חבל על הקהל, אוהדים צריכים לעודד". מאמן המנצחת: "הסיום היה מתוק, שמח שזה מאחורינו. בימים הקרובים אודיע על עתידי"

תקציר: בני סכנין - בית"ר ירושלים 3:4/ספורט1

בפעם השנייה תוך קצת יותר מחודש, בית"ר ירושלים ספגה הערב (ראשון) הפסד כואב מול היריבה המרה בני סכנין. ה"מארחת" של משחק הרדיוס באצטדיון "שלמה ביטוח" בפתח תקוה כבר עלתה ל-1:4 משפיל לקראת הסיום, אך בית"ר השיבה עם שני שערים שצימקו ונתנו לאוהדיה מעט תקווה לקראת הסיום. הקבוצה של יוסי אבוקסיס לא מצאה את השער הרביעי, נכנעה 4:3 ותשוב לבירה עם תחושת פספוס.

את המשחק ליוותה שערורייה נוספת ביציעים, כאשר אוהדי בית"ר ירושלים התפרעו אחרי השער הראשון של סכנין וגרמו לעצירת המשחק שחודש כעבור עשר דקות.

בירם כיאל בני סכנין לצד אוראל דגני בית"ר ירושלים. דני מרון
ערב משוגע הסתיים בהפסד של בית"ר/דני מרון

יוסי אבוקסיס על ההפסד: "מאוכזב מאוד. לספוג 4 שערים מ-4 מצבים ממש הזכיר לי את תחילת העונה. עשינו הרבה שטויות. משחק הגנה קטסטרופלי, זה מאכזב לראות את הטעויות האישיות של השחקנים. גם במחצית השנייה עשינו יותר מדי טעויות מבחינת הגנה. הצלחנו להגיע למצבים, חושב שהיה פנדל 100% על תמיר עדי, החלטה קשה של מי שהיה ב-VAR. באו לגנוב את ההצגה, אני ראיתי במוניטור את הפנדל וזאת קטסטרופה".

על המשך העונה: "אין עוד זמן, יש עוד שבועיים וחצי. שיחקנו כדורגל טוב בפתיחת הפלייאוף. אסור שייקרו טעויות כמו היום. נחזק את השחקנים. אי אפשר לתרץ 'יש גביע', אנחנו חייבים להגיע מוכנים הרבה זמן לפני. צריך להרים את עצמנו את הגביע".

על האירועים ביציעים של הקהל: "חבל, רוצים לשחק כדורגל. בשתי הקבוצות יש קהלים שצריכים לעודד. ראיתי קהל שהתפרץ, ברק הלך לדבר איתם וזה עזר. חבל שזה קרה, בחצי השני הם עודדו אותנו. לא נכנס למה שהיה עם המאבטחים מולם".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים. דני מרון
מאוכזבים. תמיר וקריאף/דני מרון

אופיר קריאף הביע את אכזבתו: "יצאנו פראיירים. היינו צריכים לשחק יותר חכם, היינו במצב שאנחנו רק רודפים, היו לנו מצבים להשוות. מבאס להפסיד משחק כזה, אחרי שני ניצחונות רצופים מעדנו. לא תולים שחקן על טעות ולא מרימים שחקן לגבהים אחרי גול. זה חלק מהמשחק, טעויות קורות ועוד יקרו, מבאס שזה קרה וצריכים ללמוד מזה".

האירועים ביציעים: "חששתי, לא ראיתי הרבה ממה שקרה מהספסל. מקווה שהכל עבר בשלום, זה לא צריך לקרות בכדורגל. משפחות וילדים באים לראות הצגה".

על ועדת המשמעת שלו: "מה שקרה לא צריך לקרות, בטח לקפטן. אנחנו במקצוע אמוציונלי, לקחתי אחריות והתנצלתי".

קובי רפואה מאמן בני סכנין. דני מרון
מתמקדים בניצחון ולא ברקע. רפואה/דני מרון

קובי רפואה על הניצחון החשוב: "לא פשוט לשחק 65-70 דקות עם עשרה שחקנים, ועוד הובלנו 0:3 ו-1:4, זה משחק משוגע. אוטומטית חזרנו אחורה, היה לחץ, אבל הסיום מתוק. הקהל נהנה, אני פחות, אבל מה שחשוב זה הניצחון. שיחקנו טוב, אחד המשחקים הטובים שלנו העונה. קשה לשחק בלי השחקן המוביל שלך, במשחקים קודמים קיבלנו גולים בדקות האחרונות, שמח שזה לא קרה היום".

על ההתפרעות ביציעים: "הרגשתי לא נעים, זה לא קרה לי אף פעם. הרגשה לא נעימה, השחקנים לא רצו לשחק, לא חושב שצריך להגיע לרמות כאלה. אני מאוד שמח שזה מאחורינו. אני מתעסק בצד המקצועי, אני לא איש פוליטי. כך אנהג גם בעתיד, שמח שהמשחק נגמר בשלום, זה הכי חשוב".

על המשך דרכו במועדון אמר: "בימים הקרובים אודיע על עתידי".

גיא מלמד על שלוש הנקודות וכושר הכיבוש: "ערב של עליות ומורדות, הרבה התקפי לב ובסוף אנחנו שמחים וחוגגים עם הקהל שלנו. שמחים שיצא לנו לנצח פעמיים השנה את בית"ר ולהבטיח הישארות".

על האירועים ביציעים: "לא נעים שעצרו את המשחק ושהוא גלש לפסים של אלימות והפרעות משני הצדדים. יכול הלבטיח ששחקני שתי הקבוצות דיברו ורק רצינו שהמשחק יעבור בשלום, שכל האוהדים שבאו יחזרו הביתה בשלום. שמח שחזרנו לשחק כמו שצריך ולא עצרנו. זה לא משהו שרואים כל יום, חששתי שמישהו ייפגע, שמח שהמשטרה טיפלה בזה כמו שצריך. לא קל לחזור מנטלית מעצירה כזאת. חזרנו, ולמרות הכרטיס האדום השגנו את הניצחון, זה מבחן אופי גדול".

על העונה שלו מבחינה אישית: "שמח לשבור את השיא האישי שלי, שואף להבקיע כמה שיותר ולעזור לקבוצה לנצח. באנו לשנה במטרה להגיע לפלייאוף העליון, יש שחקנים שראויים לזה. מקווה שנתנו סיום מתוק לאוהדים עם הניצחונות על בית"ר".

על עתידו: "אין לי חוזה לעונה הבאה, מתעסק במשחקים שנשארו. אני עובר פה שנתיים נפלאות, זה מועדון חם. כשחזרתי לישראל היו חששות, אבל סכנין זה בית חם והכל טוב, שמח שאני מביא את היכולות שלי לידי ביטוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully