וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה חגגה על ריאל מדריד בקלאסיקו, ניצחון נינוח למונאקו בצרפת

מירוטיץ' (21 נקודות) וחבריו סידרו 82:97 שהעלה את הקטלאנים לפסגה בספרד לאור ההפסד של באסקוניה. דיאלו הפגיז 30 ב-83:98 של יריבת מכבי תל אביב על פוס-סור-מר

תקציר: ברצלונה - ריאל מדריד 82:97/ספורט1

אחרי מחזור סיום העונה הדרמטי בסוף השבוע שעבר, קבוצות היורוליג חזרו היום (ראשון) לליגות המקומיות. יריבת מכבי תל אביב ברבע גמר היורוליג, מונאקו, הביסה את פוס-סור-מר 83:98 ובכך התאוששה מהפסד לאנאדולו אפס שלשום ושמרה על פסגת הטבלה בצרפת. הכוכב הגדול היה אלפא דיאלו שהתפוצץ בדרך ל-30 נקודות ו-8 ריבאונדים, מייק ג'יימס הוסיף 19 ואלי אוקובו 14.

* ברצלונה וריאל מדריד נפגשו הערב בפעם החמישית העונה בכל המסגרות, והפעם ידם של הקטלאנים היתה על העליונה עם 82:97 שהעלה אותם לפסגת הטבלה, אולי לפני מפגש בין השתיים בחצי גמר היורוליג. ברצלונה, שעומדת כעת על מאזן של 5:22 בספרד ו-2:3 מול היריבה המרה העונה, פתחה מבערים ברבעים 2 ו-3 וקיבלה 21 נקודות מניקולה מירוטיץ', 18 ו-7 אסיסטים מתומאש סטורנסקי ו-14 מניקולאס לפרוביטולה.דז'נאן מוסה קלע 23 נקודות לבלאנקוס, גרשון יאבוסלה הוסיף 19.

* מוליכת הליגה הספרדית, באסקוניה שנותרה מחוץ לרבע גמר היורוליג ברגע האחרון, לא הספיקה להתאושש מנטלית וספגה גם הפסד ראשון אחרי תשעה ניצחונות רצופים בזירה המקומית, כשנכנעה בחוץ 83:81 לטנריפה.

שחקן ברצלונה ניקולה מירוטיץ'. Sonia Canada, GettyImages
ניצחון מתוק. מירוטיץ'/GettyImages, Sonia Canada
שחקן מונאקו אלפא דיאלו עם מייק ג'יימס. CHRISTOF STACHE/AFP, GettyImages
הצגה. דיאלו עם ג'יימס/GettyImages, CHRISTOF STACHE/AFP

* אלבה ברלין הביסה את המבורג 63:83 בליגה הגרמנית. יובל זוסמן היה טוב עם 10 נקודות, 4 ריבאונדים ו-4 חטיפות, בעוד תמיר בלאט הפצוע שוב לא התלבש.

* עוד בגרמניה, באמבר של המאמן אורן עמיאל והסנטר גבי צ'אצ'אשווילי הפסידה 73:72 לבאיירן מינכן. הישראלי שותף ל-24 דקות, קלע 7 נקודות וליקט 5 ריבאונדים בהפסד הדחוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully