וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האצן האולימפי פול קלימו ישתף פעולה עם דקטלון

KIPRUN, מותג הריצה של DECATHLON, מכריז על שיתוף פעולה עם האצן האמריקני ממוצא קניאתי

פול צ'לימו. יחצ,
פול קלימו/יחצ

האצן פול קלימו, הזוכה במדליית כסף באולימפיאדת ריו 2016 ובמדליית ברונזה באולימפיאדת טוקיו 2020, בנה מוניטין כמקצוען ריצה למרחקים ארוכים. היום הוא חובר למותג KIPRUN, לשיתוף פעולה שייתן תנופה לשני הצדדים.

קלימו החל לעסוק בריצה כבר בגיל 9 בעיר איטן שבקניה. כשהיה בן 20 (ב-2010) עבר לארקנסו שבארצות הברית כדי לקחת חלק בנבחרת הריצה של קולג' Shorter ושל ה-National Junior College Athletic Association. ב-2014 הצטרף לצבא ארצות הברית ולתוכנית הספורטאים המצטיינים ולאחר מכן קיבל אזרחות אמריקאית.

ב-2013 חלה תפנית חיובית בקריירה של קלימו: הוא זכה במדליית כסף בריצת 5 ק"מ באולימפיאדת האוניברסיטאות Universiade. השנים שלאחר מכן היו פוריות והניבו זכייה במדליית כסף בריצת 5 ק"מ באולימפיאדת ריו 2016 וזכייה בתחרות Track and Field האמריקאית ב-2017. ב-2019 הגיע קלימו למקום השביעי באליפות העולם בריצה של מעל ל-5 ק"מ, שהתקיימה בדוחה שבקטר. ב-2021 זכה במדליית הברונזה באולימפיאדת טוקיו. כיום שואף קלימו לכבוש יעדים ריצה חדשים בעזרת נעלי KIPRUN ולנצח בתחרות ריצת 10 ק"מ באליפות העולם הבאה, שתתקיים בבודפשט באוגוסט 2023.

נעלי ריצה קלות דקטלון. יחצ,
נעלי הריצה הקלות של דקטלון/יחצ

המותג DECATHLON תמיד שם לו למטרה ללוות ספורטאים, עם דגש על אצנים. מותג נעלי הספורט KIPRUN מבית DECATHLON שואף לקשר הדוק עם ספורטאים, להבין את צרכיהם ולהציע להם מוצרים שישפרו את ביצועיהם. ב-DECATHLON ישראל, רואים חשיבות רבה במעורבות חברתית בקהילה והשתתפות באירועי ספורט מקומיים וארציים כאחד. מוצרי הרשת הינם בעלי טכניות רבה אשר מותאמים גם למקצוענים ביותר בתחומם וגם לאלו המתחילים באימונים כבר מגיל צעיר. כך למשל, נעלי ריצה מדגם KIPRUN KS 900 לגברים (350 שקל) ולנשים (380 שקל), מספקות אחיזה נוספת על משטחים רטובים באמצעות הטקסטורה והצורה הגאומטרית של הסוליה. במידה ותרצו להיות קלים במיוחד כמו קלימו, אפשר לבדוק את נעלי הריצה הקלות במיוחד במשקל 193g , Kiprun Ultralight לגברים (170 שקל) ולנשים (185 שקל). ילדים יכולים להתחיל לרוץ עם הנעל בעלת המבנה ללא תפרים לנוחות נוספת, נעלי 500 kiprun fast (165 שקל).

פול קלימו: "אני שמח מאוד להצטרף למותג KIPRUN, איתו אני חולק ערכים כקרבה, שקיפות ועמידה בסטנדרטים גבוהים. בעזרת נסיוני אני מצפה לסייע לצוותי בניית המוצר של המותג, בצורה שתאפשר להביא לעולם מוצרים משפרי ביצועים".

אנתוני גוליו, מנהל תחום נעלי ריצה ב-DECATHLON: "אנו גאים מאוד לראות את פול קלימו מצטרף למשפחת KIPRUN. נוכחותו לצד המותג שלנו היא בחירה ברורה מאליה עבורנו, שכן הוא מסמל את ערכינו ואת שאיפותינו. פול הוא עילוי של אצן, בעל הישגים עולמיים. הוא יביא עמו תרומה עצומה לחדשנות שלנו ויאפשר לה לעלות שלב. מעל הכל: פול הוא אדם שקל להתחבר אליו, אדם נדיב, אכפתי, מחובר לשורשיו ובעל תשוקה גדולה לספק תמורה לענף הספורט שנתן לו רבות. בנוסף לעבודה על מוצרים ספורטיביים נעבוד עם פול גם על מספר פרויקטים שמטרתם לפתח את תחום הריצה במדינות היקרות ללבנו. הצטרפותו של פול היא הגילום המושלם של אסטרטגיית הספורט שלנו והבאתה לידי ביטוי תחת המותג KIPRUN, שימשיך לגדול ולהפוך לבינלאומי יותר".

תמר גרשון מנהלת מותג הריצה בישראל: " דקטלון ישראל גאה להיות חלק משיתוף הפעולה העולמי של הרשת. המטרה שלנו היא להנגיש את הספורט לכולם וליצור אחוות ספורט."

  • עוד באותו נושא:
  • דקטלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully