וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית FiT - אפליקציית כושר מבוססת בינה מלאכותית, לקידום אורח חיים בריא

לאומית שירותי בריאות משיקה אפליקציה פורצת דרך, ראשונה מסוגה בישראל, מבוססת Ai המנתחת את אימוני הכושר, מעניקה ציון, מתקנת, ומתגמלת בהתאם. האפליקציה הייעודית ללקוחות לאומית זהב (מגיל 14 ומעלה) מעודדת אורח חיים בריא ולשם כך מאפשרת לצבור "מטבעות לאומית"

אפליקציית כושר לאומית. יחצ,
אפליקציית הכושר של לאומית/יחצ

לאומית שירותי בריאות משיקה את אפליקציית כושר לאומית FiT - אפליקציה הראשונה מסוגה בישראל, מבוססת טכנולוגיית Ai, המאפשרת ללקוח לבצע אימון אפקטיבי מול מצלמה ולקבל משוב על איכות הביצוע בזמן אמת. מדובר בפיצ'ר פורץ דרך - Ai motion detection - המאפשר למשתמשים להתאמן מול המצלמה ולקבל משוב ותיקון לתנועה מדויקת - Computer vision. הניתוח מתבצע בזמן אמת, ורק התנועות האפקטיביות והמדויקות נספרות, כאשר השלמת האימון מתגמלת את המשתמש במטבעות לאומית. בנוסף, ניתן לצבור מטבעות נוספים עבור עמידה ביעד צעדים יומי, ביצוע הליכות או ריצות קלות בקצב גבוה וקריאת מאמרים שונים בתחום הבריאות והכושר.

לאומית משנה בכך את הצורה שבה אנו רגילים "לצרוך בריאות", בפרט באפליקציות, כאשר במקום לשלם כסף על אימוני כושר - מבוטחי הקופה מקבלים תמריצים כלכליים, פסיכולוגיים וחברתיים, בדרך של תגמול הלקוחות על התנהגויות בריאות במטבעות המקנים ערך של ממש, וזאת במטרה לגרום ליותר ויותר לקוחות לנהל אורח חיים בריא לשפר את איכות חייהם, לשאוב מוטיבציה ולהתמיד בפעילות הגופנית כמה שיותר.

איך זה עובד? מורידים את אפליקציית לאומית FiT מחנויות האפליקציה, נרשמים וממלאים פרטי זיהוי. לכל לקוח יוגדרו יעדים המשתנים על פי נתוני ביצוע ומותאמים גיל ומגדר. לאומית FiT מאפשרת ללקוחות לאומית לצבור "מטבעות בריאות" באמצעות ביצוע פעילות גופנית. הלקוחות יכולים להמיר את המטבעות שצברו לטובת קבלת הטבות שונות הקשורות לעולם הבריאות, כגון: rebar, מגה ספורט, טרמינל X, אביזרי כושר, תווי קנייה של דרים קארד ושיתופי פעולה עם רשתות נוספות.

ניתן לקבל מטבעות לאומית עפ"י יעד צעדים יומי, קצב צעדים - מספר דקות שבועיות שיתבצעו בהליכה מהירה/ריצה, פיצ'ר אתגר שבועי - מבוסס בינה מלאכותית המאפשרת ללקוחות לבצע אימון מול מצלמת הטלפון הנייד (סקוואטים, פלאנקים, לאנצ'ים וכדומה), זאת כאשר הבינה המלאכותית מנתחת תנועה בזמן אמת ונותנת חיווי לביצוע הפעילות הגופנית בצורה תקינה או הערות לתיקון.
האפליקציה מיועדת ללקוחות לאומית זהב, בגיל 14 ומעלה, ומותאמת למגזר החרדי ולחברה הערבית. מבוטחי לאומית יוכלו להמיר את "מטבעות הבריאות" שצברו בהטבות שונות הקשורות לעולם הבריאות ומגוון מוצרים.

האפליקציה מעודדת פעילות חברתית - ניתן לצרף חברים לאפליקציה להרוויח בכך מטבעות, ההטבות ניתנות בד"כ כקוד קופון למימוש בבית העסק או ברכישה אונליין. במסגרת האפליקציה, ניתן לפתוח קבוצה עם חברים על פי בחירה. ניתן לראות את כמות הצעדים של כלל המשתתפים. בעזרת הקבוצות נרקם קשר אישי ונוצר תמריץ חברתי חיובי באפליקציה המשמש כגורם מניע לביצוע פעילות גופנית. ניתן לשלב את האפליקציה גם בסדנאות אורח חיים בריא של לאומית.

האפליקציה הוקמה בשיתוף חברת "מובמנט וולנס" - הגדולה ביותר בארץ לקידום אורח חיים בריא באמצעות פלטפורמות טכנולוגיות, עם 1.2 מיליון מנויים באפליקציות השונות -וכן חברת "יוביטל בריאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully