וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השופטים גיבה את ההחלטות במשחקים של מכבי חיפה ומכבי תל אביב

השער הראשון של זהבי נכבש מעמדת נבדל, בזה של הפועל ירושלים לא ניתן לקבוע שהכדור עבר את הקו. המסקנות המלאות בפנים

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 1:2 על מכבי חיפה/ספורט1

איגוד השופטים פרסם היום (ראשון) מסקנות משני המשחקים בפלייאוף העליון אמש, הראשון בין הפועל ירושלים למכבי חיפה והשני בין מכבי תל אביב למ.ס. אשדוד. אחרי המשחקים נשמעו טענות רבות על ההחלטות, אבל באיגוד גיבו לחלוטין את צוותי השיפוט ואף פרסמו את ההקלטות של השיחות בין השופט הראשי לזה שבעמדת VAR.

כך נכתב במסקנות של איגוד השופטים לגבי המשחק בין הפועל ירושלים למכבי חיפה:

"1. דקה 79 - התערבות מוצדקת של שופט המסך לבעיטת עונשין. מדובר בעבירת יד של שחקן ההגנה (דילן בטובינסיקה) ברחבה, בשל מיקום לא טבעי של היד והגדלת נפח הגוף.

"2. דקה 90 - שופט המסך פעל נכון כאשר לא התערב בהחלטת צוות השיפוט במגרש ואישר את השער. בהתאם לפרוטוקול, שופט מסך אינו מתערב ככל שאין ברשותו ראייה ודאית וברורה לכך שהכדור עבר את הקו במלוא היקפו. אירוע דומה היה במונדיאל האחרון במשחק ספרד - יפן, בו נקבע כי הכדור לא עבר את הקו במלוא היקפו.

"3. הפרסומים השונים על כך שבסיום המשחק עוזר השופט מתי יעקובוב דרש מהשופט עידן לייבה להרחיק את שחקן חיפה דניאל סונדגרן הינם מופרכים ומשוללי כל יסוד. לא היה ולא נברא!".

האזינו: זיו אדלר מסביר את החלטות השיפוט משבת

על פסילת השער של ערן זהבי בדקה ה-59 במשחק בין מכבי תל אביב למ.ס. אשדוד כתבו באיגוד:

"התערבות מוצדקת של שופט המסך לביטול השער. בוצע שימוש כנדרש באמצעים הטכנולוגיים, לרבות במערכת התלת מימד. ניתן לראות בתמונה הקובעת המצ"ב שהשחקן הכובש ערן זהבי (קו אדום) נמצא בנבדל ביחס לקו ההגנה (קו כחול)".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully