וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקציה נס ציונה: "כנראה שלא מגיע לנו להישאר בליגת העל"

16.4.2023 / 10:57

הכתומים משלימים עם הירידה: "היו לנו לא מעט הזדמנויות לשנות את הגורל של העונה הזאת ונכשלנו בכל פעם מחדש"

תקציר ניצחונה של מכבי בני ריינה 1:2 על סקציה נס ציונה/ספורט1

אווירת נכאים בסקציה נס ציונה אחרי ההפסד הכואב אמש (שבת) 2:1 לבני ריינה במשחק תחתית. כשנותרו ארבעה מחזורים בלבד עד סיום הפלייאוף התחתון, הסקציה מרוחקת כעת 9 נקודות מחוף מבטחים ולכולם במועדון ברור שרק נס גדול או תפנית לא צפויה יעזרו לקבוצה להינצל מירידה ללאומית בתום עונה אחת בליגת העל.

ההפסד אמש היה התשיעי של הקבוצה ב-10 המשחקים האחרונים כך שקשה לראות את הכתומים מתאוששים באורח פלא, מנצחים את כל ארבעת המשחקים עד סיום העונה, במקביל לשרשרת הפסדים של בני ריינה וקרית שמונה באותו הזמן.

בסקציה עוד קיוו ערב המחזור, לנצח את ריינה ובכך לצמק את הפער ממנה לשלוש נקודות, דבר שהיה אמור לפתוח את המאבק בתחתית, אך בפועל שוב קרסה הקבוצה ונוצחה בביתה, ועוד על ידי המתמודדת הישירה איתה על ההישארות בליגה.

ניב אנטמן, סטפן אקה, ניסו קפילוטו שחקני סקציה נס ציונה מאוכזבים. דני מרון
קיץ שיכלול הרבה שינויים. סקציה נס ציונה/דני מרון

"אם אנחנו מפסידים לריינה פעמיים בתוך חודש ולא מצליחים לנצח כל כך הרבה משחקים בחודשים האחרונים, אז כנראה שלא מגיע לנו להישאר בליגת העל", אמר גורם בקבוצה. "היו לנו לא מעט הזדמנויות לשנות את הגורל של העונה הזאת ונכשלנו בכל פעם מחדש".

בשלב זה לא עוסקים המועדון בתוכניות לעונה הבאה, אך כבר עתה ברור שיהיו שינויים גדולים מאוד בסגל השחקנים, כאשר מרבית הסגל צפוי להיות משוחרר ולהשתנות, לקראת העונה הבאה בלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully