וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורטאי העתיד של ישראל השתתפו באליפות היחידה לטיפוח צעירים מצטיינים

מעל 800 ספורטאים וספורטאיות בגילי 10-13 התחרו במכון וינגייט בחמישה ענפים שונים

מעל 800 ספורטאים/ות ב 5 ענפי ספורט: שחייה, כדוריד, כדורעף, טניס שולחן וסייף, השתתפו בחגיגה השנתית, יום השיא של "היחידה". בשעות הבוקר המוקדמות, נאספו הספורטאים והספורטאיות בגילאי 10-13, באולמות השונים ובבריכת השחייה, לאליפות המסכמת שנת פעילות במרכזים. מידי שנה, האליפות מתקיימת ברוח המצויינות והספורטיביות המאפיינים אותה על פני השנים. חגיגת הספורט של היחידה, מגיעה מידי שנה ליום שיא המרכז את הענפים הנבחרים.

את המצוינות ניתן היה לראות לאורך כל המשחקים והתחרויות ויחד עם קהל צופים רב ביציעים קיבלנו חגיגת ספורט נהדרת ומקצועית כיאה לעבודה הקשה של הספורטאים והספורטאיות על פני כל השנה. כאמור, אליפות היחידה מתקיימת מידי שנה ומסכמת שנת פעילות במרכזי המצוינות היישוביים/עירוניים ברחבי המדינה וכוללת בתוכה אגודות אשר עומדות בקריטריון של התאחדות הספורט לבתי הספר. אלו הם מיטב הספורטאים והספורטאיות בגילאים הצעירים, המהווים שלד לספורט העתידי בישראל. מרכזי המצוינות מאפשרים לספורטאים.ות רבים למצות את יכולתם הספורטיבית בענפי הספורט השונים, להתאמן בתנאים אופטימליים ולהיות חלק מתשתית תחרותית וייצוגית לעתיד.

היחידה לטיפוח ספורטאים צעירים מהווה את הבסיס לפירמידת המצוינות במדינת ישראל. היחידה מהווה נדבך חשוב המקשר בין פעילות היסוד של הספורטאים הצעירים ובין המסגרות המקצוענית וסגלי היחידה לספורט הישגי (ה'עתודה האולימפית'). במסגרת פעילות זו מפעילה ההתאחדות, באמצעות היחידה הביצועית לטיפוח ספורטאים צעירים, כמה פרויקטים חשובים שמטרותיהם הספורטיביות הלאומיות הן: קיום תחרויות לאיתור הספורטאים כגון: אליפות מרכזי מצוינות ואליפות היחידה לאיתור ספורטאים צעירים, קיום מחנות אימונים במהלך החופשות, הקמה ותפעול של מערך איתור ילדים וילדות בעלי פוטנציאל למצוינות ספורטיבית ברשויות והכוונתם לפעילות במסגרת תוכנית "מעגלי איתור" ועוד.

שחייה. התאחדות הספורט לבתי הספר,
שחייה/התאחדות הספורט לבתי הספר

יורם כהן, מנהל מקצועי ומנהל האגף לטיפוח ספורטאים.ות צעירים.ות מצטיינים.ות בהתאחדות הספורט לבתי הספר בישראל: "כמידי שנה, היחידה לטיפוח ספורטאים.ות צעירים.ות מצטיינים.ות של התאחדות הספורט לבתי הספר, מקיימת את אירוע השיא השנתי, המסכם את שנת הפעילות של מרכזי המצוינות. ראויה לציון האווירה הספורטיבית, ההגינות והקבוצתיות. תודתנו למאמנים והמאמנות, לשופטים ולשופטות, למנהלי מרכזי המצויינות ולאנשי מכון ווינגייט. וכמובן לספורטאים ולספורטאיות. כל הכבוד למנצחים ולמנצחות ולכל משתתפי ומשתתפות האליפות, נתראה באליפות היחידה הבאה" - סיים יורם כהן.

  • עוד באותו נושא:
  • בתי ספר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully