וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר? קפטן הכוכב האדום תומך במאמן הנוכחי: "התוצאות אומרות הכול"

מילאן בוריאן התייחס לעתידו של מילוש מילוייביץ': "אנשים יכולים להגיד מה שהם רוצים, אבל הפער שלנו בטבלה הוא לא מקרי"

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 1:2 על מכבי חיפה/ספורט1

למרות הצהרות מצד ראשי הכוכב האדום בלגרד בסוף השבוע לפיהן הכול עדיין פתוח בנושא המאמן לעונה הבאה, התחושה הכללית בסרביה היא שברק בכר סגור במועדון.

ביום שישי התראיין מנכ"ל המועדון, זבזדן טרזיץ' ואמר לגבי המאמן הנוכחי, מילוש מילוייביץ'': "החוזה שלו יסתיים ביוני ואז תתקבל ההחלטה. יש לו עוד חודשיים ואנחנו מקווים שהוא ישלים זכייה בדאבל. נקבל החלטה ביוני ויש לו זמן עד אז לשכנע אותנו ואת האוהדים שהוא הפיתרון. דיברנו עם מאמנים אחרים, זה נכון - זה חלק מהתפקיד שלנו".

הכוכב האדום בלגרד מוליכה את הטבלה בפער של 20 נקודות בדרך הבטוחה לאליפות והקפטן מילאן בוריאן הביע תמיכה במאמן הנוכחי, כשברקע הדיבורים על ברק בכר: "למילוש מילוייביץ' יש הרבה ידע והוא יצר אווירה טובה בחדר ההלבשה ומערכת יחסים הרמונית עם השחקנים. אנשים יכולים להגיד מה שהם רוצים, אבל התוצאות שלו והפער שלנו בפסגה אומרים הכול. זה לא מקרי".

שוער הכוכב האדום בלגרד, מילאן בוריאן. Marco Luzzani, GettyImages
"מילוייביץ' יצר אווירה טובה ומערכת יחסים הרמונית עם השחקנים". בוריאן/GettyImages, Marco Luzzani

בינתיים בסרביה ממשיכים לדווח על מסע החיזוק המתוכנן של הכוכב האדום - לקראת ההעפלה האוטומטית לשלב הבתים של ליגת האלופות. מלבד המו"מ המתמשך עם לוקה מיליבוייביץ' מקריסטל פאלאס, הקבוצה מאוד רוצה להחזיר את המגן השמאלי מיכאילו ריסטיץ', שממעט לשחק בבנפיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully