וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "אני מאוד כועס, בישלנו להפועל חיפה שער ניצחון"

מאמן הפועל תל אביב אחרי ההפסד: "כנראה לא הבנו שעכשיו זה המאני טיים". רוני לוי סימן וי: "95 אחוז שנשארנו בליגה"

מחזור 29הסתיים15/04/2023
הפועל חיפה
  • תורג'מן (5)
0
    הפועל תל אביב
    תקציר ניצחונה של הפועל חיפה 0:1 על הפועל תל אביב/ספורט1

    הפועל תל אביב בצרות, הפועל חיפה נושמת לרווחה. שער בודד של אלון תורג'מן העניק היום (שבת) 0:1 יקר להפועל חיפה על הפועל תל אביב ועשה סוף לרצף של שישה משחקים ללא ניצחון של האדומים-שחורים. הבונוס של רוני לוי ושחקניו הוא הימלטות כנראה סופית מסכנת ירידה - דבר שאי אפשר לומר על הפועל תל אביב שנמצאת עמוק במאבק ההישרדות.

    הישאם לאיוס הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
    הפועל תל אביב עמוק בתוך מאבק ההישרדות/מאור אלקסלסי

    המאמן המפסיד, חיים סילבס, נראה מאוד כעוס בסיום: "זה המחיר של רדיפה. בישלנו את השער של הפועל חיפה בדקה החמישית, זה מאוד מכעיס. היינו יותר טובים כל המשחק, הפועל חיפה לא באמת סיכנה אותנו מעבר לשער שלה. הגענו לכמה מצבים שהיינו צריכים להשוות מהם ולהכניס את המשחק למוד תחרותי. ניסינו מימין, ניסינו משמאל, מול הגנה נמוכה כזו קשה להגיע להרבה מצבים וצריך לכבוש מאלו שכן מגיעים אליהם".

    סילבס הוסיף: "זה הסגל ואיתו ניצחנו במשחק הקודם. אלה השחקנים, זה מה שיש להפועל תל אביב היום כדי להביא נקודות. מבחינה אישית השנה הבאה לא מעניינת אותי, רק המשחק היום מעניין ואני מאוד כועס. לא העלנו את הרמה שלנו לרמה של הקהל שלנו שבא לפה ותמך".

    המאמן סיכם: "הבנו היום שזה לא מספיק והעונה עוד לא נגמרה. זה מאני טיים של כולם, אבל הגול שספגנו לא נראה כאילו הבנו שזה מאני טיים. תמיד יש מה להרוויח ומה להוכיח, בכל הזדמנות צריך לטרוף והיום לא עלינו ככה למשחק".

    אלן אוז'בולט שהחמיץ כמה מצבים במחצית השנייה: "אני מאוד מאוכזב, גם מבחינה אישית וגם מכולנו. לא הגיע לנו לנצח פה. אנחנו צריכים להמשיך להישאר מאוחדים ולעשות הכול על מנת להישאר בליגה. ההישארות בידיים שלנו".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

    בשיתוף חברת גליל
    שחקני הפועל חיפה מודים לקהל. מאור אלקסלסי
    ניצחון שכנראה הבטיח הישארות. הפועל חיפה/מאור אלקסלסי

    המאמן המנצח, רוני לוי, אמר: "שמח מאוד לנצח. אחרי הרבה הזדמנויות שיכולנו להבקיע את השני והשלישי, זה הפך למשחק לקשה. זה צעד משמעותי להישארות בליגה. אולי 95 אחוז נשארנו בליגה. זה היה חשוב מאוד, גם בבית וגם לשחק רגועים יותר".

    לוי המשיך: "התחלנו לחשוב על העונה הבאה. אני ויואב כץ מדברים מה נכון לעשות כבר לשנה הבאה. אני לא חושב שחריש עמוק זה מה שיקרה. חשוב לשמור על הבסיס ולהמשיך את זה בעונה הבאה. ככה השינויים לא דרמטיים. לעשות הכול מאפס וחדש זה לא טוב, צריך בזהירות ובמחשבה תחילה".

    אלון תורג'מן שציין 100 הופעות בקבוצה וכבש אחרי קרוב לארבעה חודשים: "אני חושב שעשינו צעד משמעותי אם לא סופי להישארות. שמח באופן אישי וגם לעזור לקבוצה. בצורת אישית של כיבוש? יש תקופות כאלה, הרגשתי לא ב-100 אחוז עם הגוף שלי. היו הרבה פציעות קטנות שהשפיעו, עם עבודה קשה זה סייע לי. הגיע היום ואני מודה על הגול הזה".

    על העונה הבאה: "כרגע אין לי חוזה, אבל אני אעשה הכל כדי לתת הכל למועדון. נשב ונראה מה יהיה בעונה הבאה".

    המשחקים שנותרו להפועל חיפה:

    בני סכנין (בית)
    הפועל חדרה (חוץ)
    סקציה נס ציונה (בית)
    בני ריינה (חוץ)

    המשחקים שנותרו להפועל תל אביב:

    בני ריינה (בית)
    בני סכנין (חוץ)
    עירוני קרית שמונה (בית)
    הפועל חדרה (חוץ)

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully