וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליית כסף לדולגופיאט בתרגיל הקרקע באליפות אירופה

15.4.2023 / 14:06

המתעמל הישראלי עלה על הפודיום באנטליה עם ביצוע שזכה לציון 14.666: "בגלל הפציעה התאמנתי רק שבוע, זו ההכנה הכי קצרה שהייתה לי". ווייטהאוס הבריטי הקדים אותו עם 14.900

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.4/ספורט1

הישג נהדר לארטיום דולגופיאט: האלוף האולימפי זכה היום (שבת) במדליית הכסף בתרגיל הקרקע באליפות אירופה בהתעמלות מכשירים, שנערכת בימים אלה באנטליה שבטורקיה.

דולגופיאט השיג ציון 14.666 על התרגיל שביצע, כאשר היחיד שהקדים אותו היה לוק ווייטהאוס הבריטי עם ציון 14.900. את הפודיום השלים מילאן חוסייני הגרמני עם 14.200.

עבור המתעמל הישראלי מדובר בשיפור התוצאה שהשיג בתרגיל שביצע במוקדמות, אותו סיים גם כן במקום השני אך עם ציון נמוך יותר של 14.366.

ארטיום דולגופיאט מתעמל ישראלי. איגוד ההתעמלות בישראל, אתר רשמי
עוד אליפות אירופה, עוד פודיום בתרגיל הקרקע. ארטיום דולגופיאט עם המדליה/אתר רשמי, איגוד ההתעמלות בישראל

המדליה באנטליה הינה השישית בקריירה של דולגופיאט באליפויות אירופה, כאשר חמש מתוכן היו בתרגיל הקרקע. הישראלי עמד על ראש הפודיום כשזכה בזהב בתרגיל הקרקע ב-2020 ובשנה שעברה, וזכה בכסף גם ב-2018 וב-2019. באליפות ב-2020 זכה גם במדליית ארד בתרגיל הקפיצות.

תרגיל הקרקע כידוע הוא החזק ביותר של דולגופיאט, בו זכה גם במדליית הזהב באולימפיאדת טוקיו לפני כשנתיים ובשתי מדליות כסף באליפויות העולם ב-2017 ו-2019.

"אני מרגיש מעולה", אמר דולגופיאט לאחר התחרות. "הדרך הייתה מאוד קשה, חודש לפני נפצעתי, אבל עבדנו מאוד קשה. לא עצרתי לרגע בעבודה ואני רוצה להודות לאדם ששם אותי על הרגליים. התחלתי להתאמן רק שבוע לפני אליפות אירופה, זו הייתה ההכנה הכי קצרה שהייתה לי בקריירה. תודה לכל מי שהיה לידי והאמין בי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully