וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבעה שחקנים ממ.ס. אשדוד בסכנת צהובים לחצי גמר הגביע

15.4.2023 / 12:30

שליש מהסגל, ובתוכו שחקני מפתח, צריכים להימנע מאפשרות של השעייה ועליהם לחשב את צבירת הכרטיסים מול מכבי תל אביב. בן שמעון: "המקום הרביעי הוא מטרה, רוצים לחזור לכדורגל הטוב שהצגנו העונה" (20:00, ספורט2)

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 0:1 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

שבעה שחקנים במ.ס. אשדוד בסכנת צהובים מחצי גמר גביע המדינה מול מכבי נתניה. מדובר בין היתר בנאור סבג שסוחב שמונה צהובים, בקפטן טום בן זקן עם ארבעה צהובים, ובשחקנים הבולטים אלעד שחף ויעקב בריהון להם גם כן יש ארבעה צהובים.

כל השבעה עלולים להיות מושעים מחצי הגמר אם יקבלו צהוב נוסף במשחק הבא מול מכבי חיפה, ולכן הם צריכים להיזהר אלא אם יקבלו הערב (שבת, 20:00, ספורט2) מול מכבי תל אביב כרטיס צהוב. מדובר בשליש מסגל הקבוצה, ולכן במועדון שמים לב לכך בצורה מיוחדת כדי שכל השחקנים יוכלו לשחק בחצי הגמר.

מוחמד כנעאן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
חוזר להרכב. כנעאן/לירון מולדובן

מי שכבר קיבל צהוב ונעדר מהמשחק הקודם הוא מוחמד כנעאן, שיחזור הערב להרכב של אשדוד. המאמן רן בן שמעון אמר לקראת המשחק הערב: "המקום הרביעי הוא מטרה מבחינתנו ואנחנו רוצים לחזור ולשחק את הכדורגל הטוב שהצגנו העונה. בשביל זה נצטרך להיות במיטבנו כדי לגרום למכבי תל אביב להיות פחות טובה. הם בתקופה טובה מבחינתם ולכן אנחנו צריכים לחזור לבסיס שלנו ולהיות דרוכים, אגרסיביים וחכמים".

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully