וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריבו כבש אחרי בצורת קצרה, וייסמן לא שותף בניצחון גרנאדה

חלוץ וולפסברגר סימן את הדרך למהפך נגד לוסטנאו. לביא וגמה אוסקה חזרו למסלול ההפסדים, 90 דקות לדסה ברוסיה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.4/ספורט1

* אחרי בצורת קצרה של ארבעה משחקים, תאי בריבו חזר לכבוש במדי וולפסברגר. קבוצתו של החלוץ נקלעה לפיגור מול אוסטריה לוסטנאו בפלייאוף התחתון באוסטריה, אבל הוא איזן בדקה ה-48 ובהמשך וולפסברגר השלימה מהפך והשיגה 1:3 יקר שהרחיק אותה מהקו האדום.

* חברו של בריבו למצבת החלוצים בנבחרת ישראל, שון וייסמן, לא שותף בניצחון היקר של גרנאדה 1:2 על לאס פלמאס. וייסמן שמאכזב מאוד מאז שהגיע בינואר, ישב על הספסל וראה את קבוצתו משיגה ניצחון חשוב שהעלה אותה למקום השני - על חשבון יריבתה הערב. מקומות 1-2 בליגת המשנה בספרד שווים העפלה ללה ליגה, מקומות 3-6 מעלים לפלייאוף.

תאי בריבו, שחקן וולפסברגר. SVEIN OVE EKORNESVAG/NTB/AFP, GettyImages
שער חשוב במאבק נגד הירידה. בריבו/GettyImages, SVEIN OVE EKORNESVAG/NTB/AFP

הפסד מאכזב לגמבה אוסקה ונטע לביא, שהשלים היום (שבת) 90 דקות במדי קבוצתו בליגה היפנית. אחרי שני ניצחונות רצופים, בגביע הליגה ובליגה, חזרה קבוצתו של הישראלי לסורה עם הפסד 2:1 בחוץ לקיוטו סאנגה. הישראלי פתח בהרכב ונקלע יחד עם חבריו לפיגור בדקה ה-22 כשיוטה טויוקאווה הבקיע, אך האורחת הצליחה לרדת למחצית בשוויון כשהידקי אישיגה איזן בדקה ה-37. בדקה ה-62 העלתה קיוטו מהספסל את פטריק הברזילאי, ובדקה ה-82 הוא הבקיע את שער הניצחון. החלוץ המחליף לא חגג מול האקסית, אותה עזב בקיץ האחרון אחרי שהבקיע 85 שערים במדיה על פני שתי קדנציות מוצלחות במיוחד. לביא וקבוצתו נותרו מסובכים בתחתית ובמאזנם שש נקודות בלבד אחרי שמונה מחזורים. הנתון העגום מציב אולם במקום ה-16 מתוך 18, ארבע נקודות מעל יוקוהמה האחרונה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
נטע לביא שחקן גמבה אוסקה. Masashi Hara, GettyImages
הפסד מאכזב. לביא/GettyImages, Masashi Hara

* אלי דסה השלים 90 דקות בניצחונה של דינמו מוסקבה 1:3 על ניז'ני נובגורוד, אחרי שפיגרה 1:0 עד לדקה ה-79. ירוסלב גלדישב (79), דניל פומין (86) ופיודור סמולוב (90+5 בפנדל) היו חתומים על המהפך הביתי שהחזיר את דינמו למקום החמישי בליגה הרוסית.

* מקסים פלקושצ'נקו נותר על הספסל ולא שותף בתבוסה 3:0 של הונבד אצל האלופה פרנצווארוש. קבוצתו עדיין נקודה מתחת לקו האדום בליגה ההונגרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully