וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאציו הביסה 0:3 את ספציה ופתחה פער במקום השני בסרייה A

אימובילה (36, פנדל), אנדרסון (52) ואנטוניו (89) סידרו לתכולים ניצחון רביעי רצוף. בלאן וליון המשיכו במומנטום בצרפת

תקציר: ספציה - לאציו 3:0/ספורט1

סוף שבוע של כדורגל באירופה נפתח הלילה (שישי) באיטליה, בצרפת וספרד. בסרייה A הביסה לאציו 0:3 את ספציה במסגרת המחזור ה-30, ופתחה פער זמני לכל הפחות של שמונה נקודות במקום השני, עם ניצחונה השלישי ברציפות. צ'ירו אימובילה העלה את הקבוצה של מאוריציו סארי ליתרון בעזרת פנדל מוצלח (36), פליפה אנדרסון הכפיל (52) ומרקוס אנטוניו קבע את תוצאת הסיום (89), אחרי שאית'ן אמפאדו הורחק בספציה (84) שתישאר מעל הקו האדום, אך עדיין רחוקה מלהבטיח את הישארותה בליגה הבכירה.

מוקדם יותר, קרמונזה השיגה ניצחון שני ברציפות כשגברה 0:1 על אמפולי.

שחקני לאציו חוגגים. Marco Rosi - SS Lazio, GettyImages
לאציו לא שומטת נקודות בתקופה האחרונה/GettyImages, Marco Rosi - SS Lazio

בליגה הצרפתית החל המחזור ה-31 עם ניצחון של ליון 1:2 אצל טולוז, השלישי ברציפות של לורן בלאן ושחקניו שעוד יכולים להשיג כרטיס לאחד המפעלים האירופיים בעונה הבאה. אלכסנדר לקאזט כבש ראשון עבור האורחת (34, פנדל), זקאריה אבוחלאל איזן תוך זמן קצר (37) אבל שער עצמי מאוחר של לוגן קוסטה (88) סידר לליון את שלוש הנקודות.

ב"לה ליגה", המחזור ה-29 נפתח כשראיו וייקאנו קטעה בצורת ארוכה, של שמונה מחזורים ללא ניצחון. הקבוצה מפרברי מדריד הכניעה 1:2 את אוססונה בקרב אמצע-טבלה, משערים של ארידן הרננדס (עצמי, 40) ואיסק פלאסון (43). מוי גומס (66) כבש לזכות הקבוצה מפמפלונה.

  • עוד באותו נושא:
  • לאציו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully