וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני גרופר נפצע בברך ופונה על אלונקה: "נראה לא פשוט"

מגן לודוגורץ ונבחרת ישראל הוחלף בדקה ה-11 ועזב את האצטדיון על קביים, מאמנו: "כנראה שיש נזק למניסקוס". יעבור בדיקת MRI, במועדון רוצים שהתוצאה תפוענח על ידי מומחה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.4/ספורט1

* דני גרופר הוחלף היום (שישי) כבר בדקה ה-11 של המשחק בין קבוצתו לודוגורץ לארדה קרדז'אלי, בעקבות מה שנראה כמו פציעת ברך חמורה. תוך כשש דקות וחצי משריקת הפתיחה, גרופר ביצע תנועה לא טובה כשרדף אחרי שחקן יריב, והתמוטט על כר הדשא כשהוא נאנק מכאבים ולאחר מכן טיפלו בו רופאי לודוגורץ במשך מספר דקות, עד שפינו אותו על אלונקה. המאמן איבאילו פטב אמר בסיום: "זו נראית פציעה לא פשוטה, כנראה יש נזק למניסקוס. נחכה לבדיקות כדי לדעת בוודאות". גרופר בן ה-24 יעבור בדיקת MRI.

מכיוון שחל בימים אלה חג בבולגריה, מגן נבחרת ישראל יעבור את הבדיקה בתחילת השבוע הבא, כאשר בלודוגורץ רוצים שרופא מומחה מסופיה יפענח את הצילום והוא כנראה יגיע לעיר הבירה לשם כך. החשש הוא מפגיעה במניסקוס כפי שציין המאמן, אבל רק אחרי ה-MRI יהיו במועדון יותר חכמים. גרופר כרגע מתנייד על קביים. השחקן, שהצטרף שהצטרף לאלופת בולגריה מהפועל תל אביב בשנה שעברה, רשם העונה שער אחד ושני בישולים ב-27 הופעות בכל המפעלים.

צפו: רגע הפציעה של דני גרופר

שחקן נבחרת ישראל דני גרופר. ברני ארדוב
דני גרופר במדי נבחרת ישראל/ברני ארדוב

* אושר דוידה על הספסל של סטנדרד ליאז' במשחק הביתי נגד שרלרואה בליגה הבלגית.

* באזרבייג'אן נערך "דרבי ישראלי", בו הפסידה נפטצ'י באקו של קני סייף לגבאלה של פיראס אבו עקל. שניהם שיחקו 90 דקות, כשעטאא ג'אבר הפצוע נעדר אצל המפסידה שנוצחה 2:1 בבית.

  • עוד באותו נושא:
  • דני גרופר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully