וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום דרמה: הפועל קרית אונו שרדה בליגת העל בכדוריד

הפועל חבל אילות חזרה מפיגור בן שש נקודות, אבל נוצחה 26:24 ונפרדה מהליגה הבכירה אחרי שנתיים. קאסומוביץ' הצטיין עם 7 שערים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.4/ספורט1

זו הייתה דרמה של ממש, ובסיומה, במחזור האחרון של בית ההישרדות, הפועל קרית אונו נשארה בליגת העל בכדוריד היום (שישי) בזכות ניצחון 24:26 על הפועל חבל אילות, שנפרדת מהליגה מהבכירה אחרי שנתיים - ואחרי קאמבק ענק שביצעה, בו מחקה פיגור של שש נקודות מקרית אונו. לפני המשחק המשוואה הייתה ברורה: שתי הקבוצות היו משני עברי הקו האדום עם 15 נקודות כל אחת. בשל היחס הישיר ביניהן לאורך העונה (שיוויון, ניצחון של אונו בשני שערים וניצחון של אילות בשער) - אונו הייתה חייבת לפחות נקודה, ואילות רק ניצחון כדי לשרוד. אונו עמדה במשימה, אחרי עונה מאכזבת למדי של הקבוצה שהגיעה בשנתיים הקודמות לפליאוף - ותצטרך להפיק לקחים מעונה שבה הפסידה לא מעט נקודות בצורה שלומיאלית.

האריס פלך הבוסני הצטיין בשער באונו עם 19 עצירות, כולל פנדל (ועילי ליבגוט הוסיף עצירת פנדל). קאסומוביץ' הוביל את אונו עם 7 שערים. סאביץ' הוסיף 6. מדינה 5. עמית גל ואלון שולמן 3 כ"א. אוראל מחלוף 2. באילות - איליץ' עם 11 שערים (ו-46 כיבושים בסה"כ ב-3 המחזורים האחרונים) היה המבקיע המצטיין. טודורוביץ' וסויפרמן כבשו 4 כ"א. קוגן 2. קדמי ודרסמן 1. גוראן ראקוביץ' סיפק 18 עצירות, כולל שני פנדלים. שפטו דור לרון ומתן לינדנבאום.

עמית גל מול גוראן ראקוביץ'. אבי אברהם, הפועל קרית אונו, אתר רשמי
עמית גל מול גוראן ראקוביץ'/אתר רשמי, אבי אברהם, הפועל קרית אונו

מה שנותר כעת לעונת הכדוריד בליגת העל הן סדרות חצאי גמר הפלייאוף בין הפועל ראשון לציון לאלופה הפועל אשדוד, ובין סגנית האלופה א.ס רמת השרון לבין מכבי ראשון לציון - שיחלו ב-5 במאי - לאחר משחקי נבחרת ישראל במוקדמות אליפות אירופה מול איסלנד (ב-27 בחודש ב"א) ושלושה ימים לאחר מכן מול צ'כיה בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully