וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עפולה ניצחה 68:75 את מכבי רעננה ועלתה ל-1:2 בסדרה

הקבוצה של רועי פרל שמרה על הבית והשלימה מהפך ברבע גמר הפלייאוף. תומר אסייג בלט עם 16 נקודות, ג'ימי הול הוסיף 15

קבוצת הנוער של הפועל ירושלים חוגגת את העלייה לפיינל פור של ליגת האלופות/מחלקת הנוער של הפועל ירושלים

הפועל עפולה השלימה היום (שישי) מהפך בסדרת רבע גמר פלייאוף הליגה הלאומית, בזכות ניצחון 68:75 על מכבי רעננה שהעלה את הקבוצה מבירת העמק ליתרון 1:2 בסדרה, בתום מותחן. החבורה של רועי פרל התעוררה בדיוק ברגע האחרון, ובהובלת תומר אסייג ידעה לשמור על הבית. האורחים מהשרון שמרו טוב בחצי הראשון וספגו רק שתי שלשות, אבל עם פתיחת הרבע השלישי המומנטום השתנה וגם התוצאה. הפועל עפולה רחוקה ניצחון אחד בלבד מחצי הגמר ותנסה להשלים את העבודה ביום שלישי באולם מטרווסט.

טוארלין פיצפטריק פתח את המשחק בשלשה, אלא שמאז הפועל עפולה קלעה רק שתי נקודות בארבע דקות ונקלעה לפיגור 12:7. ג'יילן קנטי הוסיף סל ועבירה, אך ג'ייסון סיגרס ספג עבירה שנייה ועם חמש נקודות ברצף של לוקאס גולדנברג, היה רק 19:20 לאורחים לאחר הרבע הראשון. שתי הקבוצות התקשו לייצר נקודות בפתיחת הרבע השני והלוח הראה 23:23. המשחק המשיך להיות אגרסיבי ושתי הקבוצות הרבו לאבד והתקדו לייצר נקודות - 27:28 לעפולה, שלוש דקות למחצית. דקות טובות של עידן אלבר וסיגרס הורידו את האורחים לחדרי ההלבשה ביתרון 34:28.

קורן ז'ורנו וסיגרס פתחו את הרבע השלישי בשלשות ואחרי נקודות של ג'ימי הול היה רק 37:35. שלשה של גולדנברג ממסירה נהדרת של ג'ימי הול קבעה מהפך - 39:41 לעפולה. אלכס לדר וסיגרס שמרו את קבוצתם במשחק והלוח הראה 53:54 לרעננה בתום הרבע השלישי. גם הרבע האחרון היה שקול וחמש דקות לסיום שלשה של רום גפן קבעה 61:64 לקבוצתו. תומר אסייג הגיב בשלשה ואחת נוספת של קורן ז'ורנו העלתה ל-65:69 את עפולה, שלוש דקות וחצי לסיום. אסייג הוסיף שלשה קריטית ועם חטיפה חשובה הוביל ל-68:74, ומכאן העפולאים חגגו ניצחון.

תומר אסייג, הפועל עפולה. הליגה הלאומית בכדורסל, אתר רשמי
תומר אסייג/אתר רשמי, הליגה הלאומית בכדורסל
קהל במשחק של הפועל עפולה נגד מכבי רעננה, הליגה הלאומית בכדורסל. הליגה הלאומית בכדורסל, אתר רשמי
הפועל עפולה שמרה על הבית/אתר רשמי, הליגה הלאומית בכדורסל

קלעו להפועל עפולה: תומר אסייג 16, ג'ימי הול (9 ריבאונדים, 5 אסיסטים) 15, לוקאס גולדנברג (10 ריבאונדים, 6 אסיסטים) 13, רועי נציה 11 נק', טוארלין פיצפטריק 9, קורן ז'ורנו 8, אלון דרוקר 2, תום ספקטור 1.

קלעו למכבי עירוני רעננה: ג'ייסון סיגרס 19, ג'יילן קנטי 11, אלכס לדר 10, ווילי וורקמן 9, עידן אלבר 7, אלון ספיר ורום גפן 5 כל אחד, יובל בר 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully