וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבטיחו את המקום השלישי: הפועל ירושלים גברה 66:75 על חולון

האדומים התאוששו מהאירוע הקשה באתונה עם ניצחון חשוב בניצוחו של סמית' (18 נק' ו-6 אס'). רגלנד (20 נק') לא הצליח לסייע לאלופה בהפסד רביעי ברציפות. בני הרצליה ניצחה 75:86 את הפועל באר שבע

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.4/ספורט1

משחקי הבית העליון והתחתון בליגת העל בכדורסל המשיכו הערב (שבת). במשחק המרכזי של סוף השבוע הפועל ירושלים ניצחה את הפועל חולון והבטיחה את המקום השלישי. בקרב על המקום השביעי בטבלה בני הרצליה נותרה במקום השביעי עם ניצחון ראשון העונה על הפועל באר שבע.

מאמן הפועל ירושלים אלכסנדר דז'יקיץ'. דני מרון
התאוששו מאירועי אתונה. דז'יקיץ'/דני מרון

הפועל ירושלים - הפועל חולון 66:75

אחרי האירוע הטראומתי שעבר עליה באמצע השבוע באתונה, הקבוצה מהבירה חזרה למסגרת הליגה באחד השבועות החשבוים שלה העונה. לאחר המשחק מול האלופה, בניסיון להבטחת המקום בבית העליון, הקרב על הפיינל פור של ליגת האלופות מחכה בשבוע הבא לאדומים.

ירושלים עלתה ליתרון דו ספרתי בשלב מוקדם בדקות נהדרות של ספידי סמית' (18 נק' ו-6 אס'). ג'ו רגלנד החזיר את חולוניה למשחק עם יכולת טובה (20 נק') והאלופה צימקה עם יתרון ירושלמי בסוף הרבע הראשון של 20:23. הרבע השני היה צמוד יותר כשירושלים התקשתה לבלוט בצבע וזה סייע לשחקניו של גיא גודס לחזור לעניינים ולרדת למחצית בשוויון 35:35.

החצי השני נפתח בסערה עם ריצת 0:10 של ירושלים, ופעם נוספת חולוניה הצליחה לחזור ולעלות ליתרון ראשון לקראת סוף הרבע השלישי. ליוואי רנדולף (11 נק') החזיר את המומנטום לצד המארח, אך שוב חולוניה הצליח לחזור לעניינים וירדה לקראת רבע 4 ביתרון עם ריצת 6:15 ב-54:56 לזכותה. הרבע האחרון נתחיל נהדר עם הירושלמים עם תצוגת שלשות של אור קורנליוס (12 נק', 3/4 מהשלוש) וסמית' שהגדילו את ההפרש של המארחת בניצחון 66:75.


קלעו להפועל ירושלים: ספידי סמית' (6 אס') 18, אור קורנליוס (5 ריב') 12, ליוואי רנדולף 11, זאק הנקינס (11 ריב') 9, טי ג'יי קליין 8, מארקס מייריס (8 ריב') 7, עוז בלייזר 5, קאדין קרינגטון 4, איתי שגב 1. נועם יעקב שותף ולא קלע.

קלעו להפועל חולון: ג'ו רגלנד 20, מרווין ג'ונס (7 ריב') 11, היידן דלטון 9, ניב משגב, שון דאוסון ומני האריס 7 כ"א, כריס ג'ונסון 3, פרדריק בורדיון 2.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
ג'ו רגלנד, שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
רצו לעצור את הרצף השלילי. רגלנד/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

ספידי סמית' פתח את ההתמודדות עם שלשה, ליוואי רנדולף סחט סל ועבירה וירושלים עלתה ל-0:6 מהיר. ג'ו רגלנד הגיב עם סל מחוץ לקשת, טי ג'יי קליין קלע פעמים והאדומים עלו ליתרון דו ספרתי מוקדם בריצת 0:9. רגלנד הגיב עם עוד שלשה, רנדולף הוסיף אחת משלו והיידן דלטון צלף וצימק ל-18:9. רגלנד המשיך לבלוט אצל האורחת כשסחט סל ועבירה ודלטון המשיך לצמק בהפרש שירד לחד ספרתי. מני האריס המשיך את היכולת הטובה של האלופה וצימק לקראת הרבע השני עם 20:23 לירושלים.

רבע 2:

מארקס מייריס פתח את הרבע השני עם נקודה מהקו, רגלנד קלע בלייאפ וההפרש ירד ל-2 בלבד. סמית' קלע לירושלמים, מרווין ג'ונס דייק מהקו וחולון השוותה את התוצאה. איתי שגב נשלח לקו, מייריס קלע מהצבע והיתרון שוב חזר למארחת. שלשה גדולה של שון דאוסון החזירה את הצבע לפנים בצד של גודס והוריד את הקבוצות בשוויון 35:35.

ספידי סמית', שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
מחצית ראשונה צמודה. סמית'/ברני ארדוב

רבע 3:

עוז בלייזר קלע מהקו, זאק הנקינס סוף סוף התעורר בצבע וירושלים שמרה את חולון ללא סל בפתיחת החצי השני. שלשה של אור קורנליוס קראה לפסק זמן של גודס ביכולת נהדרת של הירושלמים עם 0:10 מהיר. ניב משגב עצר את הריצה של המארחת עם שלשה, הנקינס קלע מהקו וכריס ג'ונסון צלף מחוץ לקשת וחתך את ההפרש בחצי. ג'ונס הטביע על איתי שגב, סחט עבירה וצמצם לנקודה בלבד. רגלנד חדר עד הטבעת והעלה את חולון ליתרון ראשון במשחק, משגב הגדיל עם שלשה והאורחת ביתרון 54:56 בסיום הרבע השלישי.

רבע 4:

קורנליוס החזיר את היתרון לירושלים עם קליעה מהשלוש בפתיחת הרבע האחרון, הנקינס הטביע דאנק אדיר לפני שפרדי בורדיון צמצם עם סל ועבירה. סמית' דייק פעמיים ברצף מהשלוש, קרינגטון הוסיף מהקו וירושלים שוב ברחה ליתרון דו ספרתי. ההתקפה של חולון לא הגיעה לרבע הרביעי עם 10 נקודות בלבד וירושלים הבטיחה את המקום השלישי עם 66:75 בסיום.

שחקני בני הרצליה: יאיר קרביץ, קווינטון הוקר, כריס באב. לירון מולדובן
שמרו על המקום השביעי. שחקני בני הרצליה/לירון מולדובן

הפועל באר שבע - בני הרצליה 86:75

שתי הקבוצות הבכירות של הבית התחתון נפגשו לקרב על המקום השביעי, ממנו האורחת יצאה עם ידה על העליונה. דייויד אפיאני (14 נק' ו-7 אס') הוליך את הקבוצה מהדרום ליתרון מוקדם, אבל כריס באב (21 נק') הגיב יחד עם חבריו והחזיר את הרצליה למשחק. קווינטון הוקר (23 נק' ו-6 ריב') הגדיל את היתרון של האורחת עד המחצית ל-39:48.

איגור קולשוב וגרג וויטינגטון (14 נק' כ"א) צימקו את הפער לחמש בלבד לקראת הרבע האחרון, בו הרצליה הצליחה להגדיל את היתרון מחדש ולהגדיל אותו לדו ספרתי עם 75:86 בסיום. האורחת במקום השביעי עם 50% הצלחה, באר שבע נותרה במקום השמיני, מרחק שלושה משחקים מקרית אתא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully