וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי: "חושב שאמשיך בריאל מדריד גם בעונה הבאה"

מאמן הבלאנקוס נשאל על עתידו והצהיר: "במועדון מאוד מעריכים אותי ואני גאה במה שהשגנו ביחד". בנזמה, ויניסיוס וקרוס בין השחקנים שצפויים לנוח מול קאדיס

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.4/ספורט1

קרלו אנצ'לוטי ערך את מסיבת העיתונאים השבועית שלו, אבל הפעם כבר היה נחרץ הרבה יותר בדבריו כאשר נשאל על עתידו במועדון. ריאל מדריד תתארח מחר אצל קאדיס (שבת, 22:00) וצפויים מספר שינויים בהרכב לאור העובדה שהקבוצה שיחקה שלשום נגד צ'לסי וביום שלישי תתארח בסטמפורד ברידג' בלונדון בגומלין רבע גמר ליגת האלופות כשהיא עם יתרון 0:2, אבל לא המפגשים עם הבלוז העסיקו את העיתונאים המקומיים.

"זה נכון שקארים בנזמה אחד השחקנים שעשויים לנוח מחר, אבל הוא בסדר, הוא מהשחקנים האלו שמחלימים מאוד מהר", אמר אנצ'לוטי באשר לסגל שלו למחר, "ויניסיוס וקרוס תשושים, לא פצועים, ולא יהיו בסגל מחר, אבל יתאוששו לדעתי עד המשחק נגד צ'לסי".

פרנק למפארד מאמן צ'לסי לצד קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
הראש בגומלין בלונדון. אנצ'לוטי ולמפארד/רויטרס

החלק המעניין הגיע כאשר נשאל פעם נוספת אם ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה: "אני לא חושב שיש ספק בכל הנוגע לכך, לדעתי אהיה כאן גם בעונה הבאה. אני שומע את הביקורות וזה מובן, אבל לא כולן מוצדקות. במועדון מאוד מעריכים אותי, בוטרגניו והנשיא מראים לי את זה, ואין מבחינתי מה להוסיף. אני מאוד גאה במה שהשגנו ביחד ואני מקווה מאוד שאוכל להמשיך לעשות זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully