וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ רמז שבלינגהאם לא על הפרק: "לא תמיד מקבלים את מה שרוצים"

מנג'ר ליברפול נשאל על כוכב דורטמונד שפורסם שיעבור לריאל מדריד או למנצ'סטר סיטי והשיב: "מקשרים אותנו לעסקאות שאין להן היתכנות"

תקציר: ליברפול - ארסנל 2:2/ספורט1

ג'וד בלינגהאם לא יצטרף לליברפול בקיץ הקרוב, כך בעקיפין אישר הבוקר (שישי) גם המנג'ר יורגן קלופ. השבוע פרסמו כלי התקשורת בממלכה על כך שליברפול יצאה מהמירוץ להחתמת הכוכב האנגלי הצעיר של בורוסיה דורטמונד בשל הדרישה לקבל עבורו מעל 100 מיליון ליש"ט, תג מחיר שלמעשה הוציא את המייטי רדס מהמירוץ ופינה את הדרך לריאל מדריד ולמנצ'סטר סיטי.

במסיבת העיתונאים שערך היום קלופ לקראת המשחק של ליברפול נגד לידס במסגרת המחזור ה-31 בפרמיירליג ביום שני, הוא התייחס לראשונה לסאגת בלינגהאם ונאלץ לאכזב את האוהדים - גם אם הבהיר שהוא מדבר על הנושא בכלליות ולאו דווקא על בלינגהאם באופן אישי.

ג'וד בלינגהאם בורוסיה דורטמונד. רויטרס
ליברפול ירדה מהפרק, עושה רושם. בלינגהאם/רויטרס

"אני לא מצליח להבין למה כולם מקשרים אותנו לעסקאות שאפילו מבחינה תיאורטית לא יכולות לקרות, כמו רכישת שישה שחקנים עם תג מחיר של כ-100 מיליון ליש"ט לכל אחד", אמר קלופ.

"צריך לדעת לעבוד עם מה שיש. כל אחד צריך לדעת מה עומד לרשותו, כמה כסף יש לו ומה הוא יכול לקנות עם זה. אם ילד מבקש לחג פרארי במתנה, אתה אומר לו שאין אפשרות לרכוש מכונית כזו ושהוא גם ככה לא יכול לנהוג כי הוא ילד. כך גם אצלנו, לפעמים אתה צריך להבין שמה שאתה רוצה לקבל פשוט לא אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully