וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויטור בספק גדול לנתניה, ברדה: "המשחקים נגדם תמיד אמוציונליים"

14.4.2023 / 9:52

קפטן הפועל באר שבע טרם חזר לאימונים, טיבי ובאריירו צפויים לעלות יחד במרכז ההגנה. המאמן הודה: "יש יריבות בין הקבוצות"

תקציר ניצחונה הדרמטי של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל באר שבע בטרנר/ספורט1

קפטן הפועל באר שבע מיגל ויטור בספק למשחק נגד מכבי נתניה ביום ראשון. ויטור, שעלה לשחק ביום שני נגד מכבי תל אביב כשהוא לא כשיר במאת האחוזים והוחלף במחצית, לא חזר מאז לאימונים וספק אם יצליח להתאושש עד המשחק מחרתיים. אם לא ישחק, קרוב לוודאי שיפתחו יחד איתן טיבי ומריאנו באריירו במרכז ההגנה.

המאמן אליניב ברדה התייחס לכך הבוקר כשאמר: "מיגל עדיין לא חזר לאימונים וכך גם איאד אבו עביד, רותם חטואל מתאמן עם כאבים ואדריאן פאון מתאמן חלקית. שי אליאס פצוע כמו שכולם יודעים ומעבר לכך אין משהו חדש".

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע חוגג שער. קובי אליהו
עדיין לא חזר לאימונים. ויטור/קובי אליהו

ברדה גם התייחס פעם נוספת להפסד הדרמטי למכבי תל אביב, שכנראה חרץ סופית את גורל האליפות: "המשחק נגד מכבי תל אביב כבר מאחורינו. עם כל התסכול והאכזבה, אין לנו כרגע אפשרות לעשות שום דבר כדי לשנות את זה. ציפיתי שנעלה נגד מכבי תל אביב בחצי השני כמו ששיחקנו בחצי הראשון, אבל מיגל נפצע והוחלף וזה משהו שאולי השפיע עלינו, לא שלטנו בקצב ונהיה משחק פינג-פונג מצד לצד שלא שירת אותנו. שריקה אכזרית בדקה ה-98 הכריעה".

על היריבה הבאה הוסיף ברדה: "מכבי נתניה קבוצה מצוינת, גם אם התוצאות שלה בזמן האחרון פחות טובות. זו קבוצה שכבר ניצחה אותנו בגביע, יש יריבות בין הקבוצות ואנחנו מצפים למשחק אמוציונלי כמו תמיד מולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully