וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר שגיב ואביב לוי הוכתרו לאלופי ישראל בטריאתלון

אחרי שבע שנים בהן לא התחרה באליפויות ישראל, הטריאתלט האולימפי הבכיר חזר למסלול וזכה בפעם הרביעית בקריירה שלו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.4/ספורט1

הטריאתלט האולימפי הבכיר של ישראל, שחר שגיב ממכבי תל אביב, הוכתר הבוקר (שישי) לאלוף ישראל בטריאתלון בפעם הרביעית בקריירה שלו, אחרי שבע שנים בהן לא התחרה באליפויות ישראל.

שגיב, חניכו של ליאור כהן, נתן הצגת סולו במרבית התחרות. הוא יצא שני ממקצה השחייה ואחרי החלפה טובה באופניים סיים את הרכיבה בפער של 55 שניות מהמתחרים האחרים. בריצה המהירה שהציג, הוא היה לבד על המסלול וסיים את התחרות בפער של 1:20 דקות מסגנו איתמר לבנון.

שגיב סיכם את הופעתו: "אני מרוצה מאד מהיכולת שלי. הגעתי לכאן עם הצהרת כוונות לתת את הטון בתחרות מהשנייה הראשונה ובצורה אגרסיבית והצלחתי לעמוד במשימה שהצבתי לעצמי בצורה המיטבית".

אביב לוי, אלופת ישראל בטריאתלון. גיא דר, שוונג, אתר רשמי
אלופת ישראל בפעם הרביעית. אביב לוי/אתר רשמי, גיא דר, שוונג

בעוד ארבעה שבועות ייצא שגיב לתחרות סבב גביע העולם ביוקוהומה, המהווה תחרות לצבירת נקודות להשגת הכרטיס למשחקים האולימפיים, פריז 2024.

אלופת ישראל לנשים היא אביב לוי ממועדון סרויה ועבורה זוהי זכייה רביעית בתואר. לוי, חניכתו של שוקי סרויה, סיכמה את הופעתה: "היתה לי תחרות טובה. התנהלתי לפי התכנית המוקדמת והרגשתי מצויין כל התחרות. לתחרות הזו היתה משמעות רבה בצבירת נקודות לשיפור בדירוג העולמי. זוהי עבורי התנסות נוספת בדרך למטרה העיקרית - המשחקים האולימפיים לוס אנג'לס 2028". בעוד כחודש תצא לתחרות בינלאומית-סבב אפריקה במצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully