וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעד לתואר: הפועל כפר סבא עלתה ל-0:1 בגמר-עף לנשים

הכפר סבאיות גברו במשחק דרמטי על מכבי חיפה 2:3 ועלו ל-0:1 בסדרה. המשחק השני ייערך ביום חמישי ה- 20/4 באולם "בר לב" בכפר סבא (20:00)

בנות הפועל כפר סבא. יוסי לזרוף,
בנות הפועל כפר סבא. מקדמה חשובה/יוסי לזרוף

ערב ענק של קבוצת הנשים בכדורעף הפועל כפר סבא בפתיחת גמר הפלייאוף. לאחר משחק צמוד ודרמטי, שהיה מלווה במהפכים, הפועל כפר סבא ניצחה בחוץ את אלופת העונה שעברה מכבי חיפה 2:3 , ובכך העבירה את יתרון הביתיות.

כפר סבא עלתה ליתרון 0:1 בסדרת הגמר של הטוב מחמישה משחקים. המשחק השני ייערך ביום חמישי ה- 20/4 באולם "בר לב" בכפר סבא (20:00) , ואם היא תדע לנצל את הביתיות, תוכל להיות עם רגל אחת בדרך לזכייה בתואר האליפות. הנהלת הפועל כפר סבא כבר החלה בהיערכות כדי למלא את האולם במשחק הבית בשבוע הבא.

הפועל כפר סבא מלווה באוהדים רבים, הגיעה בכל הכוח לחיפה במטרה לנצח, והובילה 0:2 במערכות, כשניצחה 25:27 במערכה הראשונה ו-24:26 במערכה השניה, אחרי שחזרה מפיגור 18:13. משום מקום, שחקניות מכבי חיפה המארחת חזרו למשחק עם ניצחון בשתי המערכות הבאות: 22:25 בשלישית, ו- 24:26 במערכה הרביעית והישוו ל- 2:2. זאת אחרי שהמשחק כבר היה קרוב להכרעה לטובת כפ"ס, שבמערכה הרביעית הובילה 18:23, אבל לא ידעה לשמור על יתרונה.

ובכל זאת, זה היה הערב של הפועל כפר סבא, שהתעלתה על עצמה ברגע האמת, וניצחה במערכה החמישית הצמודה מאוד 14:16, הרבה בזכות יכולת מצויינת של טלי הקס ושל שתי הזרות: יונסקה רובלס בטיסטה וויירקה פרלטה, שחגגה יום הולדת.

מאמן הפועל כפר סבא סבה דבש: "שתי קבוצות שוות ברמתן, אבל האופי המיוחד, הלב והנשמה של השחקניות הביאו לנו את הניצחון. עבדנו קשה בשביל לנצח, אבל האמת, שהיה לנו גם קצת מזל. מאוד חשוב שהחזרנו את יתרון הביתיות, אבל בסדרה הזאת הכל יכול להיות. אני מקווה שאוהדי הספורט בכפר סבא יעריכו את העבודה הנהדרת שהבנות עושות העונה, וימלאו את אולם 'בר לב' במשחק השני, כדי שנמשיך במומנטום ונגיע הכי רחוק שאפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully