וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טדסה גטהון והדר אופיר פורר זכו באליפות ישראל בריצת 10,000

שני אלופים חדשים הוכתרו. בגברים הרץ מהפועל עמק חפר חצה את קו הסיום אחרי 28:10.47 דקות וזכה בפעם השנייה, הרצה ממכבי תל אביב שברה את שיאה האישי ב-30 שניות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 13.4/ספורט1

אליפות ישראל בריצת 10,000 מטר נערכה הערב (שישי) ובסיומה הוכתרו שני אלופים חדשים - טדסה גטהון מהפועל עמק חפר והדר אופיר פורר ממכבי תל אביב.

בגברים, גטהון חצה את קו הסיום לאחר 28:10.47 דקות וזו פעם שנייה שהוא מוכתר לאלוף ישראל ב-10,000 מטר. "הרגשה מדהימה. אני מאוד שמח על הזכייה", אמר האלוף הטרי לאחר הריצה. "המטרה שלי היא לקבוע קריטריון לאליפות העולם בקיץ ולמשחקים האולימפיים. הרגשתי טוב בסיום הריצה וידעתי שזה שלי בהקפה האחרונה. יש לי מטרה קרובה יותר והיא לנסות לשבור את שיא ישראל אבל זה לא יהיה קל. אני מאוד שמח להיות אלוף ישראל בפעם השנייה. תודה לכולם על התמיכה ולמאמן שלי יוסף ג'יזצו".

אלופת ישראל בריצת 10,000, הדר אופיר פורר. Maxim Dupliy, אתר רשמי
האלופה החדשה/אתר רשמי, Maxim Dupliy

האלופה החדשה היא הדר אופיר פורר שחצתה את קו הסיום אחרי 35:29.63 דקות ושברה את שיאה האישי ביותר מ-30 שניות. "לא ציפיתי לתסריט הזה" הודתה אלופת ישראל החדשה בסיום הריצה. "הרגישתי ממש טוב במהלך הריצה ונהניתי בטירוף. האמת שהתחלתי די רגוע כדי להרגיש את הגוף ולאט לאט הגברתי קצב. אני שמחה ומאושרת והאמת שעדיין לא מעכלת את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully