וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אום אל פאחם לא מוותרת, מ.ס. כפר קאסם שמטה יתרון 1:3

הרביעית בטבלת הלאומית גברה 1:2 על כפר סבא וצימקה את הפער מהמקום השני לארבע נקודות, אדומים אשדוד חילצה 3:3 דרמטי ושימחה קבוצות רבות בתחתית

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 13.4/ספורט1

המחזור ה-33 בליגה הלאומית ייערך בעיקרו מחר, אבל כבר הערב (חמישי) יצא לדרך עם שני משחקים. בפלייאוף העליון, הפועל אום אל פאחם גברה 1:2 על הפועל כפר סבא ולפחות זמנית היא רק ארבע נקודות מהכרטיס השני לליגת העל. בתחתית, הפועל אדומים אשדוד, שירדה רשמית לפני מחזורים רבים, הפתיעה עם חזרה מ-3:1 ל-3:3 מול מ.ס. כפר קאסם, לשמחתן של קבוצות התחתית האחרות.

אנס מחאמיד שחקן הפועל אום אל פאחם. מאור אלקסלסי
צמד שני בפלייאוף. אנס מחאמיד/מאור אלקסלסי

הפועל אום אל פאחם - הפועל כפר סבא 1:2

ההפסד למכבי קביליו יפו די הוציא את אום אל פאחם ממאבק העלייה, אבל הקבוצה של אדהם האדיה עדיין בונה על נס ולפחות זמנית הפער בינה לבין המקום השני עומד על ארבע נקודות, כשהיא עוד צריכה לפגוש את שלוש היריבות המקדימות אותה בטבלה. אנס מחאמיד, שפתח את הפלייאוף עם צמד מול בני יהודה, עשה את זה שוב עם כיבושים בדקות 43 ו-62 ושיפר את מאזנו בליגה ל-10 שערים. שי מזור רק צימק עבור הירוקים בתוספת הזמן.

עוד בוואלה!

שישי בלאומית: טבריה ומכבי פ"ת בקרב צמרת, הפועל פ"ת תרוויח?

לכתבה המלאה

הפועל אדומים אשדוד - מ.ס. כפר קאסם 3:3

נועלת הטבלה ירדה מזמן, אבל משחקת פתוח ועושה צרות לקבוצות הנאבקות נגד הירידה. אחרי ה-1:1 מול רמת השרון, הפעם אדומים אשדוד חזרה מפיגור 3:1 ולקחה נקודה גם מכפר קאסם. הקבוצה של תומר קשטן נמלטה מהקו האדום וזה משחק שביעי שלה ללא הפסד, אך הפעם היא תישאר עם תחושת החמצה גדולה ורק שתי נקודות מעל המקום ה-14 המוליך למבחנים. הבלם צליל נחמיה נגח את הראשון בדקה השישית, בן אל אדרי השווה עבור המארחת עם נגיחה משלו בתוספת הזמן של המחצית, אבל קשטן הכניס בהפסקה את ז'רמי לובובאדיו שבעט פנימה בדקה ה-49 וגם את תאמבי סגס שנעץ את השלישי (64). אלא שגם לאשדוד היה מחליף שסיפק את הסחורה, ליאור קצב שצימק בדקה ה-70 מבישול של סהר רביבו, שאחרי ארבע דקות השווה בפנדל.

משחקי יום שישי (16:00)

פלייאוף עליון:

עירוני טבריה - מכבי פתח תקוה
הפועל פתח תקוה - הפועל עכו
בני יהודה - מכבי קביליו יפו

פלייאוף תחתון:

מכבי אחי נצרת - הפועל רמת גן
הפועל ראשון לציון - הפועל עפולה
הפועל ניר רמת השרון - הפועל נוף הגליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully