וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב מתכוננת לחגיגות העלייה הרשמיות

אחרי שזכתה בגביע ליגות המשנה, קבוצת הכדוריד של מכבי תל אביב, שתשחק בעונה הבאה בליגת העל, תארח בשבת הקרובה (18:30 אולם תיכונט, כניסה חופשית) את הפועל פתח תקווה, במשחק בו תוכתר לאלופת הליגה הלאומית

איל פרולינגר. יחצ,
איל פרולינגר/יחצ

קבוצת הכדוריד של מכבי תל אביב שתשחק בעונה הבאה בליגת העל, תארח בשבת הקרובה (18:30 אולם תיכונט, כניסה חופשית) את הפועל פתח תקווה במשחק בו תוכתר לאלופת הליגה הלאומית 2023, הנועל את העונה. בכך משלימה מכבי תל אביב עונה מוצלחת ביותר עם זכייה באליפות ובגביע ליגות המשנה על שמו של ישראל ברנר ז"ל. הקבוצה הבטיחה את עלייתה לליגת העל ארבעה מחזורים לפני סיום העונה.

מכבי תל אביב תחת שרביטו של המאמן אקים קומנניץ' מסרביה נפגשה העונה עד כה עם הפועל פתח תקווה שלוש פעמים ובכולן ניצחה. הקבוצה השיגה עד כה 17 ניצחונות, הפסד בודד ו-2 תוצאות תיקו.

יו"ר הקבוצה, רו"ח איל פרולינגר, במשך 20 שנה שוער בקבוצה, מסכם את העונה: "אנו בסיומה של השנה הראשונה בתוכנית הרב שנתית שבנינו בה סימנו שתי מטרות: עליה לליגת העל וזכייה בגביע המדינה לליגות המשנה ואכן הצלחנו ליישם אותן. המטרה בעונה הבאה להתבסס בליגת העל במרכז הטבלה עם פזילה לפליי אוף העליון. הכל בהדגש של התבססות על שחקני הבית שלנו שעוברים תהליך הכשרה וחישול מתוך מגמה שבעתיד ישאו על כתפיהם את הקבוצה. המוטו שלנו קובע: להיות מכבי תל אביב זה להיות הכי הכי גדול, הכי חזק והכי מצליח".

דור קלדרון (27) קפטן הקבוצה הגיע אליה ממכבי ראשל"צ בשורותיה שיחק שבע שנים בקבוצה הבוגרת. על החלטתו להצטרף למכבי תל אביב בליגה הלאומית אמר קלדרון: "הרגשתי שאני רוצה להיות שותף לפרויקט המיוחד של מכבי תל אביב הרואה חשיבות יוצאת דופן בדרך שהיא בונה את עצמה. הקבוצה יודעת היטב את מקומה המקצועי. אנחנו הקבוצה הטובה ביותר בליגה הלאומית ועבדנו על חיבור בין השחקנים. הגעתי לקבוצה עם גישה מקצוענית מובהקת עם ראייה נכונה קדימה. יש כאן עם מי לדבר. מכבי תל אביב היא קבוצה המבוססת על 5-6 שחקנים צעירים שגדלו במועדון, חומר אנושי ומקצועי מדהים וכל הזמן הדגישו בפנינו שאנחנו מכינים את עצמנו לליגת העל".

דור קלדרון. דן נוף,
דור קלדרון/דן נוף

קלדרון, בעל תואר אקדמי במנהל עסקים שהתמחה במערכות מידע עוסק במחשבים כבודק תוכנה. יחד עם זאת את רוב זמנו הוא משקיע בכדוריד. רגע לפני משחק ההכתרה אומר קלדרון עושה המשחק של מכבי תל אביב: "אנחנו מגיעים למשחק ללא לחץ. אנחנו באים להנות מהמשחק בו ישתלבו שחקנים צעירים. כולנו רוצים להרגיש את הכיף של המשחק ושל הניצחון".

מכבי תל אביב זכתה מתחילת שנות ה-2000 בשתי אליפויות ליגת העל: ב-2014 וב-2016 וזכתה בגביע המדינה ב-2017.

אבי רש, המנהל המקצועי של מכבי תל אביב: "העונה האחרונה היתה עבורנו התחלה של דרך חדשה אחרי עליות וירידות מליגת העל. גיבשנו תפיסה מקצועית של ניהול ובנייה בתכנון לטווח רחוק בבנייה של דור צעיר מבית ושחקנים צעירים שהצטרפו אלינו. עמדנו במרבית המטרות שהצבנו לעצמנו. מבחינה הישגית זכינו באליפות ובגביע הליגה הלאומית. בנינו חדר הלבשה איכותי מאד המהווה בסיס מצוין להמשך הדרך. אנחנו רוצים להיות קבוצה יציבה ולהתבסס בצמרת ליגת העל ואנחנו כבר עובדים על העונה הבאה שתתבסס על שחקני הבית שלנו. חשוב לציין כי מכבי תל אביב מספקת לנבחרת העתודה של ישראל U21 שבעה שחקנים ולנבחרת הנוער של ישראל 3-4 שחקנים שיהוו את הבסיס של הקבוצה הבוגרת בשנים הקרובות".

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully