וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרחק נגיעה מעוד אליפות: אליצור רמלה עלתה ל-0:2 בסדרת הגמר

האלופה חזרה מפיגור ברבע האחרון, שמרה על הבית עם 84:89 מול מכבי אשדוד ותוכל להבטיח את התואר כבר במשחק הבא

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 13.4/ספורט1

אליצור רמלה עשתה הערב (חמישי) צעד משמעותי לעבר זכייה באליפות שנייה ברציפות ו-12 בתולדותיה, לאחר שניצחה במשחק דרמטי 84:89 את מכבי אשדוד ועלתה ל-0:2 בסדרת גמר הפלייאוף בליגת העל לנשים. אשדוד, שהחזיקה ביתרון הביתיות, תארח את המשחק הבא בעוד שבוע ותנסה למנוע משירה העליון ושחקניותיה להבטיח את התואר עם סוויפ.

הרבע הראשון היה כל-כולו של ההתקפות, כאשר נטישה היידמן הובילה את אשדוד ל-0:6 מהיר, כשמנגד הייתה זו אליסה בארון שקלעה מחוץ לקשת וסייע להשוות ל-18:18. היידמן המשיכה להרשים וחתמה את הרבע עם 28:30. היתרון של אשדוד נשמר גם ברבע השני, כשהיידמן הנהדרת כבר הגדילה לשבע, אבל שש נקודות רצופות של שאקירה אוסטין הקטינו ל-46:44 בהפסקה.

המחצית השנייה נפתחה בצורה דומה, כאשר שאטורי ווקר סייעה להיידמן כדי להגדיל את הפער לשמונה נקודות, אבל שלשות של עדן רוטברג, אלישה קלארק ובארון קבעו שוויון, אלינה בבקינה כבר הפכה, אבל ליז קמבייג' שמרה בכל זאת את אשדוד ביתרון 68:69 בסיום הרבע השלישי. ברבע האחרון העלתה רמלה את רמת ההגנה שלה וקיבלה את אוסטין במוד של המשחק הראשון, עם שליטה מוחלטת מתחת לסלים שהובילה להשלמת המהפך. היידמן החטיאה מנגד ונתנה למארחות לחגוג 84:89 יקר ו-0:2 בסדרה.

אליסה בארון שחקנית אליצור רמלה. באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
קלעה שמונה שלשות. אליסה בארון/אתר רשמי, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

קלעו לאליצור רמלה: שאקירה אוסטין 28 נקודות (18 ריבאונדים), אליסה בארון 26 (8 מ-13 לשלוש), אלישה קלארק 14, אלינה בבקינה 13 (16 אסיסטים), עדן רוטברג 5, ירדן דנן 3.

קלעו למכבי אשדוד: נטישה היידמן 29 (7 אסיסטים), שאטורי ווקר 20, ליז קמבייג' 14, דרו אדלמן 9, אלכס כהן 7, טל סהר 3, מאי דיין 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully