וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי מתכנן שינויים ב-11, דראפיץ' ביקש משחקניו לשים הכל בצד

מאמן הפועל חדרה ישיב להרכב את פדידה ונחמני בקרב התחתית נגד עירוני קרית שמונה: "הזכות לשחק עוד עונה בליגת העל זו סיבה מספיק טובה כדי לעשות את המאמץ ולתת הכל". האורחת מנסה להשכיח את הביקורת שהשמיע הבעלים, לוגסי מתוכנן לשוב לקישור

תקציר ה-2:2 של עירוני קרית שמונה מול הפועל חדרה/ספורט1

הפועל חדרה

הפועל חדרה, שלא ניצחה בשני המשחקים האחרונים שלה, תארח מחר את עירוני קרית שמונה ותנסה לברוח באופן סופי מהאיזור המסוכן בתחתית (שבת, 20:00). כידוע, חדרה מרוחקת כרגע שבע נקודות מקרית שמונה ומהקו האדום ובקבוצה מבינים שכל תוצאה פרט לניצחון תסבך אותם בצורה רצינית מאוד לקראת מחזורי הסיום של הפלייאוף התחתון.

המאמן מנחם קורצקי צפוי לפתוח במערך של שלושה בלמים, כאשר פיליפ איפולה ועידו לוי ישחקו לצידו של ג'ונתן סיסה. בחלק הקדמי מסתמנים שני שינויים, כשסער פדידה וסתיו נחמני יפתחו בהרכב על חשבון אלעד מדמון וסטיבן אלפרד.

"עברנו שבועיים של הכנה טובה, התאמנו חזק מאוד ואנחנו מודעים לחשיבות של המשחק ומודעים להשלכות של המשחק", אמר המאמן קורצקי לקראת ההתמודדות הקריטית, "הסיבה העיקרית מבחינתנו היא הזכות לשחק עוד עונה בליגת העל, וזו סיבה מספיק טובה כדי לעשות את המאמץ ולתת את הכל במשחק הזה, בכדי לנסות ולסיים את העונה הזאת. מבחינת רצינות ואימונים, השחקנים מחוייבים מבינים את משמעות המשחק הזה. זה משחק עם לחצים ומתחים, מקווה שנגיע משוחררים כדי שנוכל לנצח בבית".

סתיו נחמני שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
יחזור להרכב. סתיו נחמני/שלומי גבאי

עירוני קרית שמונה

בעירוני קרית שמונה עברו שבוע קשה בצל ההתבטאויות של הבעלים איזי שרצקי כנגד המאמן סלובודן דראפיץ'. הדברים של שרצקי הכעיסו לא מעט אנשים במועדון, אך המאמן היה מי שביקש מהשחקנים להתעלם מכל רעשי הרקע ולהתמקד במשימה להישאר בליגה.

"נכון שלא נעים בתקופה כזו להתעסק גם בדברים כאלה, אבל אם נרד ליגה לא יהיו שום תירוצים וגם סלובו הבהיר את זה היטב", סיפר שחקן בקבוצה. באשר להרכב, דראפיץ' צפוי להוריד לספסל את יואב הפמייסטר ולהחליפו בידין לוגסי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ידין לוגסי שחקן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
הזדמנות בהרכב. לוגסי/מאור אלקסלסי

טריוויה

* כל 12 המפגשים בין הקבוצות בליגת העל הניבו שערים. הפועל חדרה ניצחה חמש פעמים, עירוני קרית שמונה ניצחה שלוש פעמים ועוד ארבעה משחקים הסתיימו בתיקו, כולל השניים העונה.

* בכלל, קרית שמונה היא מלכת התיקו של הליגה. מחצית ממשחקיה לא הוכרעו (14 מתוך 28) אבל אף אחד מהם לא הסתיים ב-0:0. התוצאה הרווחת היא 1:1 - לא פחות מ-10 פעמים.

* הפועל חדרה לא ניצחה בשמונת משחקי הבית האחרונים שלה בליגה, מאז ה-1:3 על מכבי נתניה ב-5 בנובמבר, ובשלושת הקודמים גם הפסידה. רצף של ארבעה הפסדי בית באותה עונה לא היה לה מאז מרץ-מאי 2019.

* לסלובודן דראפיץ' יש 10 ניצחונות כמאמן ב-14 משחקים מול הפועל חדרה, כמו מול הפועל רעננה. רק את קבוצתו הנוכחית עירוני קרית שמונה ניצח יותר (11 מ-13).

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: נתניה
קהל: 980

משחקי המחזור ה-31 בפלייאוף העליון וה-29 בתחתון:

שבת, 16:00: הפועל חיפה - הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 18:30: הפועל ירושלים - מכבי חיפה (ספורט4)
שבת, 20:00: סקציה נס ציונה - מכבי בני ריינה
שבת, 20:00: הפועל חדרה - עירוני קרית שמונה
שבת, 20:00: מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד (ספורט2)

ראשון, 20:15: בני סכנין - בית"ר ירושלים (ספורט2)
ראשון, 20:30: מכבי נתניה - הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully