וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בליגת העל: גליל ונס ציונה בקרב על המקום החמישי

13.4.2023 / 17:30

הבית העליון בליגת העל: אחרי ההפסד הכואב להפועל תל אביב הקבוצה של ברק פלג רוצה להתאושש על חשבון הכתומים ששואפים לתפוס כרטיס למוקדמות ליגת האלופות

תקציר: הפועל תל אביב - ונציה 80:90/ספורט1

משחקי הבית העליון בליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שישי, 14:00) באולם בכפר בלום, שם תארח הפועל גליל עליון את עירוני נס ציונה. שתי הקבוצות נכנסו לבית העליון במאזן זהה של 11 ניצחונות ו-11 הפסדים, כשכל אחת מנצחת בעונה הסדירה את יריבתה בחוץ. גליל עליון פתחה את הבית העליון בהפסד להפועל תל אביב, בעוד משחקה של נס ציונה נגד הפועל ירושלים נדחה.

שאק ביוקנן עירוני נס ציונה. מאור אלקסלסי
אמור להיות כשיר. ביוקנן/מאור אלקסלסי

בגליל יצאו מאוד מאוכזבים מההפסד בהיכל שלמה, בעיקר לאור התחושה שהקבוצה לא שיחקה משחק גדול ויכלה לצאת עם ניצחון משמעותי, שהתפספס רק בגלל כמה פעולות של חוסר ריכוז ושריקות לא צודקות לדברי אנשי הקבוצה. במועדון מאמינים שעל אף הירידה ביכולת בתקופה האחרונה הם ידעו להביא את עצמם בצורה טובה למשחק נגד נס ציונה, ומקווים להתאוששות של הישראלים המובילים שנראו פחות טוב נגד הפועל תל אביב.

בנס ציונה חגגו את העלייה לבית העליון לפני כשבוע וחצי, וכעת בקבוצה רוצים לסיים את הבית במקום החמישי, שייתן להם כרטיס לאירופה, ייתכן שלמוקדמות ליגת האלופות. הכתומים סבלו במהלך הימים האחרונים מפציעה של שאק ביוקנן שאמור להיות כשיר ולעמוד לרשותו של המאמן אלעד חסין. אחרי שערכו את האימון המסכם באולם הביתי יצאה נס ציונה למלון בצפון בו ישהו הלילה ויצאו בשעות הבוקר לכפר בלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully