וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'לגיריס העפילה לפלייאוף היורוליג בתום דרמה, באסקוניה בחוץ

הליטאים ניצחו 83:80 במינכן ויפגשו את ברצלונה, פרטיזן גברה על פאו וקיבלה את ריאל מדריד: תמונת רבע הגמר המלאה - בפנים

תקציר: הפועל תל אביב - ונציה 80:90/ספורט1

העונה הסדירה ביורוליג הגיעה לסיומה הערב (שישי) עם דרמה גדולה שבסיומה העפילה ז'לגיריס קובנה, אשר בעירה יתקיים הפיינל פור השנה, לרבע הגמר. בסיום המחזור ה-34 נקבעו באופן סופי הסדרות, שייפתחו ב-25 באפריל:

אולימפיאקוס (1) - פנרבחצ'ה (8)

ברצלונה (2) - ז'לגיריס קובנה (7)

ריאל מדריד (3) - פרטיזן בלגרד (6)

מונאקו (4) - מכבי תל אביב (5)

מייק ג'יימס, שחקן מונאקו. Roberto Finizio, GettyImages
מונאקו ומייק ג'יימס סיימו את העונה הסדירה בהפסד/GettyImages, Roberto Finizio

אנאדולו אפס - מונאקו 72:87

שתי הקבוצות הגיעו למפגש כשאין להן על מה לשחק, אחרי שהטורקים איבדו סיכוי לעלות לפלייאוף ואילו הצרפתים הבטיחו את המקום הרביעי. אלופת אירופה היוצאת סיימה את העונה עם ניצחון ביתי נאה, שלא אמור להעיד יותר מדי על מונאקו לקראת סדרת רבע הגמר שלה נגד מכבי תל אביב. טיבור פלייס הצטיין בשורות המנצחת עם 21 נקודות ו-12 ריבאונדים, ואסילייה מיציץ' (6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים) ואלייז'ה בריאנט קלעו 12 כל אחד. יואן מאקונדו בלט בצד השני, עם 16 ו-8 כדורים חוזרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
לאורינס בירוטיס, ז'לגיריס קובנה. CHRISTOF STACHE/AFP, GettyImages
ז'לגיריס העפילה לפלייאוף בתום מותחן. בירוטיס/GettyImages, CHRISTOF STACHE/AFP

באיירן מינכן - ז'לגיריס 83:80

הליטאים הובילו במשך כמעט כל המשחק, אבל לא הצליחו לפתוח פער משמעותי ובדקה האחרונה כבר התחילו להרגיש כיצד הכרטיס לפלייאוף חומק להם מבין הידיים, כאשר אנדראס אובסט יצא לריצת 0:8 פרטית עבור באיירן והקטין את ההפרש מתשע נקודות לאחת בלבד. עם זאת, אדגראס אולנובאס עמד בלחץ מהקו, הבווארים החטיאו בהתקפה האחרונה וז'לגיריס חגגה ניצחון רביעי ברציפות ששלח אותה לרבע הגמר, שם היא מקווה להפתיע את מאמנה לשעבר שארונאס יאסיקביצ'יוס כדי להעפיל לפיינל פור הביתי. בעקבות התוצאה הזו, מי שהודחה היא באסקוניה שבשלהי הסיבוב הראשון עוד הוליכה את הטבלה.

ברצלונה - ולנסיה 71:85

הקטלאנים ניצלו את הפסדה של ריאל מדריד ביד אליהו אמש כדי לעקוף את היריבה המושבעת בדרך למקום השני, כאשר ביום ראשון הקרוב תיפגשנה השתיים בקלאסיקו במסגרת הליגה הספרדית (19:30, ספורט4). ברצלונה שייטה מול יריבה שלא היה לה על מה לשחק, כשניקולה מירוטיץ' הוביל את הקלעים עם 18 נקודות, אלכס אברינס הוסיף 15 ויאן וסלי תרם 13. בשלב הבא ממתינה ז'לגיריס, כאמור.

שחקן פרטיזן בלגרד ים מדר. Emanuele Cremaschi, GettyImages
קאמבק גדול וניצחון לפרטיזן בלגרד וים מדר לפני הפלייאוף/GettyImages, Emanuele Cremaschi

פרטיזן בלגרד - פנאתינייקוס 81:83

זה לא היה אמור להיות כל כך קשה מול המדורגת לפני-אחרונה, אבל בסופו של ערב השיגה הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' וים מדר את ניצחונה התשיעי מ-11 משחקי הבית האחרונים, בזכות קאמבק ממינוס 18 נקודות. פנאתינייקוס הובילה 20:38 ברבע השני, ושמונה דקות לסיום צעדה ביתרון 60:71, אלא שהסרבים יצאו לריצת 0:12 שהשלימה את המהפך, וג'יימס נאנלי קלע כחצי דקה לסיום את השלשה שהחזירה את היתרון לפרטיזן וגם קבעה את התוצאה הסופית. דאנטה אקסום כיכב עם 18 נקודות, קווין פאנטר הוסיף 17 ומדר, שפתח בחמישייה ושיחק רק 4:50 דקות, סיים עם 2 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully