וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס "חושב על העונה הבאה", קריאף חזר אחרי ועדת המשמעת

13.4.2023 / 12:40

מאמן בית"ר ירושלים הודה לקראת בני סכנין שהראש בחצי גמר הגביע ובהכנות לשנה הבאה והוסיף שהקפטן שב לאימונים: "יש אמוציות ומשלמים על זה" (ראשון, 20:15, ספורט2)

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 0:2/ספורט1

אחרי שקבוצות הפלייאוף התחתון זכו למנוחה בת שבועיים, בית"ר ירושלים תשוב מהפגרה הקצרה למפגש טעון מול בני סכנין, ש"תארח" באצטדיון שלמה ביטוח בפתח תקוה (ראשון, 20:15, ספורט2). אמנם מדובר במשחק חוץ עבור הירושלמים, אך הזזת המשחקים בעקבות עונש הרדיוס שקיבלו שתי הקבוצות הוביל לכך שארבעה מתוך חמשת המשחקים שנותרו לבית"ר יתקיימו בפתח תקוה.

שתי הקבוצות רחוקות מאוד ממאבקי התחתית, אך מעבר ליוקרה והיריבות בין הקבוצות, עבור המאמן יוסי אבוקסיס המשחקים הקרובים מהווים הכנה לחצי גמר גביע המדינה מול מכבי תל אביב ב-3 במאי. אבוקסיס גם ינסה להשיג נקמה ספורטיבית על ההפסד 2:0 באצטדיון דוחא במחזור הסיום של העונה הסדירה, שחרץ את גורל הקבוצה ושלח אותה לפלייאוף התחתון.

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס. מאור אלקסלסי
בית"ר תנקום אחרי ההפסד בתום העונה הסדירה? אבוקסיס/מאור אלקסלסי

עוד בבית"ר ירושלים

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

"לכל משחקי הפלייאוף התחתון אנחנו רוצים לבוא מוכנים, לא משנה איפה ונגד מי", אמר אבוקסיס, "יש לנו חצי גמר גביע בעוד שלושה שבועות ורוצים לבוא לשם מוכנים. שמח שניצחנו פעמיים בתחילת הפלייאוף התחתון, המשחקים היו באמת טובים. היינו אנרגטיים והגענו להמון מצבים, צריכים להמשיך ככה ורוצים לסיים את הפלייאוף בצורה הכי טובה שיש כדי להגיע מוכנים לחצי הגמר".

על המפגש הקודם נגד סכנין שחתם את העונה הסדירה: "זה לא בדיוק המשחק שקבע כי מ.ס. אשדוד ניצחה במקביל. משחקים במרגש ניטרלי ונצטרך להמשיך ביכולת הטובה. התאמנו טוב בימים האחרונים ואנחנו בקצב טוב באימונים ביחס לקבוצה שבפלייאוף התחתון, זה בגלל חצי גמר הגביע שכולם רוצים לשחק בו. סכנין זו קבוצה שקשה לשחק נגדה, יש להם שחקנים טובים".

אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
חזר להתאמן עם הקבוצה אחרי ועדת המשמעת. קריאף/מאור אלקסלסי

אבוקסיס הודה כי ההכנות לעונה הבאה כבר החלו: "מדברים גם עם ההנהלה וגם בתוך הצוות על מחשבות קדימה. יש כמה סימני שאלה, חושבים איך להפוך את הקבוצה לטובה מתחילת העונה. נצטרך להתחיל טוב את העונה הבאה ובשביל זה צריך להתכונן מעכשיו. חושבים על איזה עמדות צריך לשפר, באילו צריך זרים ובאילו ישראלים. יש לנו זמן לחשוב, יש שחקנים שאנחנו רוצים שימשיכו ונותרו עוד כמה משחקים בשביל לקבל החלטות סופיות".

על אופיר קריאף שעמד לוועדת משמעת הוסיף המאמן: "הייתה ועדת משמעת, הוא התחיל להתאמן היום, שחקנים טועים. יש הרבה אמוציות בכדורגל ומשלמים על זה. עכשיו אנחנו ממשיכים קדימה".

אבישי כהן, שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
רוצה להמשיך בבירה. אבישי כהן/קובי אליהו

שחקן הקבוצה אבישי כהן התייצב גם הוא למסיבת העיתונאים: "אנחנו משחקים הרבה יותר טוב. רוב השחקנים בלי חוזה לעונה הבאה, וגם אני בלי חוזה, אז אתה מנסה לעשות משחקים טובים וזה תקף כלפי כל השחקנים פה. חוץ מזה שיש לנו גם חצי גמר להגיע אליו ורוצים לעשות משחקים טובים עד אז ולתת את כל מה שיש".

"מאוד משמח אותי לחזור לפה. שחקן שלא גדל כמגן ימני ופתאום עושה הסבה, צריך ללמוד לעשות הגנה כמו שצריך, וישבתי על זה, להוכיח את עצמי. בזמן האחרון אני רוצה להמשיך עם זה ולהישאר פה לעוד שנים רבות. לא קל לעשות את השינוי הזה, בתחילת העונה ההגנה לא הייתה כל כך יציבה ואני הסתכלתי על עצמי ולמדתי עוד להגן. ישבתי עם האנליסט של הקבוצה ועם עצמי, עשיתי את השיפור הזה ואני שמח על כך. אנחנו מרגישים את זה ומראש מחכים למשחק הזה. יש פה משחק אחד שהכל יכול לקרות בו. יהיה אצטדיון מלא ויהיה משחק טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully