וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שניר לוי ישפוט את המשחק בין בני סכנין לבית"ר ירושלים

11.4.2023 / 16:42

שיבוץ השופטים למחזור הקרוב בליגת העל: עידן לייבה ישפוט את מכבי חיפה אצל הפועל ירושלים, נאאל עודה את מכבי תל אביב מול מ.ס. אשדוד ואביעד שילוח את מכבי נתניה נגד הפועל באר שבע

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.4/ספורט1

איגוד השופטים פרסם היום (שלישי) את השיבוצים למחזור ה-31 בפלייאוף העליון וה-29 בפלייאוף התחתון בליגת העל. את המשחק הטעון ביותר, בו בני סכנין תארח את בית"ר ירושלים (ראשון, 20:15 בספורט1), ינהל שניר לוי. האחרון שפט בדרבי החיפאי שהסתיים ב-1:4 למכבי חיפה בחודש שעבר, ובדרבי התל-אביבי לפני כחודשיים וחצי, בו שרק לשני פנדלים שבוטלו על ידו בשל התערבויות VAR, טעויות שבעקבותיהן לא שובץ לשפוט במחזור שאחרי.

על המשחק של הפועל חיפה מול הפועל תל אביב (שבת, 16:00 בספורט3) יהיה אחראי שלומי בן אברהם, עידן לייבה ישפוט בהפועל ירושלים נגד מכבי חיפה (שבת, 18:30 בספורט3), נאאל עודה ינהל את מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד (20:00, ספורט4) ואביעד שילוח את המשחק המרכזי, בין מכבי נתניה להפועל באר שבע (ראשון, 20:30).

אביעד שילוח שופט. מאור אלקסלסי
אביעד שילוח ינהל את המשחק המרכזי/מאור אלקסלסי

בנוסף, דוד פוקסמן שובץ למפגש בין סקציה נס ציונה לבני ריינה, ורועי ריינשרייבר ישפוט את הפועל חדרה מול עירוני קרית שמונה, משחק שבו אוראל גרינפלד ישמש כשופט רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully